Zzzz x hundra.

Jag är så trött.
Snark snark snark.
Gick upp kl 8 och har repat med Elin sen halv tio, typ. 
Katten har permis från badrummet och står just nu och knaprar torrfoder
på vanliga platsen i köket. På det gröna elefantunderlägget.

Fick en påminnelse på en av elräkningarna.
D'oh! Och då hade jag lixom redan FÅTT en, fast lixom från det
andra bolaget. Hur kan man missa båda - två av två lixom?
Eller, så var det ju inte riktigt. Den till Vattenfall hade jag redan
betalat, fast jag hade betalt nästa månads räkning istället för
augustis. Bummer. Jag ringde dem och de fixade så att de bytte förfallodag
på dem. Vill ju inte betala både augusti & september på en gång, lixom.
Men den från Eon hade jag helt missat. Suck. Bara att logga in och betala.
Tur att jag ens har pengar på kontot, det hör ju inte till normaliteterna!
Men jag vet inte om jag får in några pengar alls till nästa samling räkningar,
och vad händer då? Får jag pengar så är det ändå alldeles för lite, och får
jag inte.. så är det alldeles för inget! Det är lixom de två alternativen
jag har. Och jag orkar inte ens tänka på det nu.

Snart är det dags för kör/showrep/gospel/you name it/we sing it.
Och jag ORKAR verkligen inte. Jag somnar snart på stående fot här.
Om två och en halv timme måste jag ha gått hemifrån, och innan dess
så vill jag ha hunnit sminka mig, och jag måste gå och handla. Men jag
har inte råd egentligen!! Men jag kan ju inte låta katten gå utan mat.
Jag klarar mig alltid, men det är svårt att förklara för en katt att man
inte har pengar. Mjäk.


Postat av: Annelie

Men du, vi för ju över 200:- i kattmatspengar varje månad. Det måste väl räcka til lilla Pälsklingen? Puss :-)

2009-09-17 @ 17:42:17
Postat av: Carro

Pengar suger, räkningar också för övrigt.. KRAM

2009-09-17 @ 18:13:06
URL: http://textochfoto.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0