Ångesthandling

Gissa hur mycket ångest jag har över att jag var och handlade för 270 spänn!!!
När jag "borde" handlat för NOLL! Men i detta ingick alltså kattmat & kattsand för 88 spänn,
vilket innebär mat för.. 180 kronor? Vad ska Ida leva på denna månad då? Jo, bröd, pålägg (fan, glömde
smör, får väl snåla med det jag har)
, grönsaksbuljong, falukorv, kikärtor, lök & matlagninsgrädde.. japp, det
var all mat. Enjoy! Och så topz, sköljmedel och faktiskt lite "onödig" munskölj för dyra 46 kronor. Men vafan,
får jag inte vara mätt kan jag väl åtminstone få ha vita snygga tänder?!!

Usch, this feels so bad.

Och att jag ringde upp Miche och att han fortfarande är helt arg i onödan (?) och att hela samtalet
slutade med gap & tårar, gör ju faktiskt inte tillvaron ett DUGG bättre. Ge-upp-gränsen är snart nådd.
 

Postat av: Carro

men alltså det är ju helt sjukt att man ska få ångest över att handla nödvändiga saker som hör till vardagen?? :s



och vad är det med miche egentligen? suck :s



du får gärna komma hit o bo ett tag om du vill :)



många kramar

2010-04-28 @ 20:43:29
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Klart man måste köpa mat och kattsand även om pengarna egentligen inte räcker. Trist att Miche är arg då, du har väl jobbigt som det är ändå.

2010-04-28 @ 22:46:22
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0