Att tvinga på sig själv lite syre..

Uppe med tuppen... jodå, min tupp väckte mig klockan 13:30. Dags att stiga upp och möta solljuset.
Tryckte bort alarmet kl 10, kl 11, kl 12, kl 13.. usch vilket vrak jag är. Det här är inte kul.
Men idag, fjärde dagen av fake it 'til you break make it, så klädde jag på mig!! Ett jävla under!
Byxor.. strumpor.. behå.. skärp.. oh how I've missed you.

Letade upp iPoden och fetlurarna, jag ska ta en promenad tänkte jag. Efter att jag sänkt mitt kaffe.
Ska hämta paketet på OKQ8 (som är från Miche, med min tröja i som jag glömde, och "en överraskning"
- det här kan ju sluta i hur mycket ångest som helst : / )
och bara... gå... Syre kan vara en bra idé just nu.

Tabletterna verkade snabbt inatt. Läskigt. Hann knappt lägga mig.
Och jag började hallucinera om Avatar-blåingar. Sms:ade Miche.
Han skrev att jag var störd när han läste det imorse.
Mina piller är störda.



Jag saknar mitt smink!! Men det känns ju onödigt när man går omkring och skvättgråter hela tiden.
Och jag saknar dig, dig, dig, dig, dig.. I fear tomorrow... 
  

Postat av: Carro

Fy fan för den där smärtan.. jag vet hur det är, eller i alla fall liknande, been there done that och fy fan är typ allt jag kan säga.. men jag kommer tänka på dig i morgon och hoppas på det bästa. Jag hoppas att ni kan lösa det här.



många kramar

2010-04-06 @ 14:56:16
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: S.

Jag önskar och hoppas att allt ska gå bra!

2010-04-06 @ 17:03:38
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0