Clara's 3-årskalas sön 25/4

...nästan en hel månad efter sin treårsdag! Men det är inte alltid lätt att hitta en dag då alla kan,
då dessutom alla barn ska vara friska & krya.. men efter att showen var över så fick vi alltså kalasa
på en massa gott fika i Västerås hos familjen Fahlman-Johansson, och lyssna till en massa busiga barn
så mina öron nästan trillade av ibland... ^^


                 "Födelsedags"barnet!                                        Iklädd en massa nya presentkläder..



                        
                        



Och sen kom jag hem och överdokumenterade mig själv:

                        
                        
                        
Bilder med "porträtt i skymning"-inställning + blixt rules! Inte lika mycket ögonpåsar.. hehe. Men anledningen
till att jag ser helt drogad ut på sista bilden är för att jag typ ÄR det, sömntablett also rules, nämligen... ^^
 

Postat av: S.

Du är så fin utan smink! :)

2010-04-28 @ 09:14:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0