Dregla x2?

Inte nog med att man ska sitta med sin tékopp och DREGLA till Jamie Olivers matlagning,
HM skickade en katalog också att dregla över... Fast nej, det var inte så mycket saker som
jag kände att jag var TVUNGEN att ha (ni vet hur det är, tvungen!!) så det sved inte så
mycket ändå. Och med 25% rabatt på dyraste plagget passade jag på att köpa nya svarta
tights eftersom ALLA mina är trasiga, en VIT tunn stickad tröja (här nyttjades rabatten, 25%
på 149 spänn),
en billig tröja á 49,50 och en tröja åt min karl! Det blev typ 300 spänn för
alltsammans och det var jäääkligt överkomligt : ) HM-konto, hej hej, HM-konto!

Nej nu vill inte mina ögon stå vid datorn längre! Ah!


Postat av: Eve

Det är den bittra verkligheten. Mydigheter och skit som kan göra som de vill..enligt deras egna lagar och regler. Gah! Men jodå, de får se till att lösa det här.

2010-04-21 @ 14:44:00
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Linna

jag beställde med massa från denna ^^

tubtopparna( galen i sånna) tischa. jacka. farligt med HM konto!

2010-04-22 @ 08:29:16
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0