Host, hulk, svälj.

Ja! Jag ÄR vaken! : )
Vaknade fem i tio av att katten hostade och hulkade inne i badrummet.
Alarmet skulle ha ringt kl tio så det var bara att stiga upp.. förutom solskenet
och min förväntan inför klädrepet ikväll så fick jag även ett telefonssamtal som
gjorde mig väldigt glad.. : D Wohoo!

Bella är lite störd, när hon får sånadär hostattacker ska det sluta med en spya,
you know - en hårboll och lite sånt, men hon bara sväljer allt hela tiden! Hon ba'
"host host hulk hulk hulk svälj" - typ hundra gånger i rad. Stupid. 
Eller jo, igår förresten, igår kom en blöt uppkastning i min SÄNG. Heja.

Nu blir det snabbkaffefrukost och macka och äpple!
   

Postat av: Charlie

Tänk om katten skulle svälja granen du har framme? :O jäkla jobbigt att städa upp det sen!

2010-04-15 @ 12:42:10
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/
Postat av: Charlie

jag tyckte jag såg en gren stick ut ur munnen påna. är du säker?!! :O eller! så är det så här. hon vill hemligt byta kön så hon försöker sätta i sig julgranskulorna för att de ska placeras på rätt ställe.. om du fattar vad jag menar.. det där lät sjukt :| hm.. deleta kommentar eller trycka enter.. bestlutsångest hm hm hm.. enter, delete, enter, delete.. fan då det blev enter :D

2010-04-15 @ 13:41:18
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/
Postat av: Charlie

jag gör allt för att slippa att städa för tillfället.. i think u know what i mean

2010-04-15 @ 13:55:01
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0