I deras jävla kö igen..

Medan jag grinade praktiskt taget resten av min vakna kväll igår, så tänkte jag ändå hela tiden att
"det MÅSTE ha blivit fel" - enligt mina uträkningar hade jag bara fått utbetalt för 16 dagar och man ska
ju få för åtminstone 20? (Wow vilken jätteskillnad.. jag blir ju helt rik om man jämför.. not..)
Men det här nya programmet hade visst "nytt brytdatum" minns jag att min handläggare sa, men hon sa ju
att jag skulle få pengar i slutet av månaden.. kan det innebära att "resten" kommer sen?
Men vad skulle det hjälpa, räkningarna ska ju typ redan vara betalda?! 

Så jag ringer min handläggare. Som trycker på upptagetknappen.
Så jag ringer Försäkringskassan. Som berättar att jag är nummer 189 i kön.
ETTHUNDRAÅTTIOJÄVLANIO! Jag har nyss gått upp, skämtar ni med mig aprillo? 

Tills: "Vill du att vi ska ringa upp dig när det är din tur?"




Eh. Duh.
 

Postat av: S.

Jag blir så arg på sånt där!

2010-04-28 @ 09:54:52
Postat av: Marie

Haha..det är hemskt att ringa dit!



Ja, gillar lila. ;)

2010-04-28 @ 10:10:28
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Axelselina

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-03-30 @ 09:35:57
URL: http://axelselina.blog16.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0