Inte kul alls.

Det här är inte så kul. Usch för det.

Och en helt annan grej - som inte är kul för henne, och jag oroar mig så, och man kan inte komma
med så mycket råd när logiken ser olika ut beroende på vem som uttalar den. Jag vet inte.
Jag vill bara att hon ska tänka på, och ta hand om, sig själv. Och familjen. I första hand.

Och mina ögon är skumma, det är jobbigt att kolla på skärmen och det är jobbigt att kolla på allt
annat runtomkring som är i olika djup. Alltså, vi lever i en tredimensionell värld. ALLT har olika djup.
Och mina ögon tycker ALLT sånt är jobbigt. Fatta vilken olustig situation....

Please please let it be over by tomorrow, för då ska det dansas och sjungas i många timmar!
Har inte tid att ha halv syn då (utöver alla de andra blinda fläckarna jag redan har), har inte tid
att ha migrän-hangover. Stress har slagit ut min syn länge, men idag är det fan illa... 
 


Har varit hos Thessan nu och övat lite staging, lite presentationer (fast jag har ingen), och fikat.
Nu gäller det bara att komma ihåg allt tills imorgon också..
 


Postat av: Linna

nej detta vulkanis skrämmer mig massa!! brr. vad små vi är egentligen. vi har inte nån makt över nåt!!



hoppas du har en bra helg sötis.

2010-04-17 @ 21:23:27
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0