...katching?

Uhm.. trevligt att de betalat ut pengar till mig nu.. men.. ursäkta.. det är 6.300 spänn...?
Vad hände? Eh, lite chock här nu. Förstår faktiskt inte riktigt hur. Det. Kan. Vara. Så. Lite.

0_0
 
*räknar*
...och jag har RÄKNINGAR på ca 7.500.. you do the math.. I just did...
Blir inte farligt mycket mat denna månaden heller.. ehh.. ehh.. ehh... ouch.
And what about kattmat & kattsand? Är det nu man ska skänka bort sin katt? 
Nu ska jag gå och lägga mig och grina. 
 
  
  

Postat av: Carro

men SUCK.. ring dom och fråga, har de blivit något fel??



klart du inte ska skänka bort bella..



många kramar

2010-04-28 @ 00:32:08
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: S.

Men va, det där är ju ingenting alls!

2010-04-28 @ 09:15:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0