Kvällsfika @ Donken

Oh, whatta night.

Mötte upp lillasyster & Eve och gick till Donken, där vi bidrog till Hannas stundande ekonomikris
genom att låta henne bjuda på fika! Hehe. Miche tyckte inte att jag skulle dricka kaffe såhär sent,
men nu är det gjort. En mellanlatte med extra mjölk, check! Men don't worry säger jag bara,
jag är helt somna-trött hela tiden... Det var skönt att bara sitta och prata om skumma grejer, som inte
var vettiga för fem öre, men ändå så sjukt logiska! Typ kungahuset. Tjena, vad vi snöade in på det!
Som Hanna så fint uttryckte det; Sveriges största soc-fall. Mohaha.



                        


Sen tyckte vi det var jääävligt dålig ordning på Donken ikväll, sjukt stökigt överallt och massa personal
i köket trots att det inte ens var något drag i restaurangen.. Och toaletterna var under all kritik, de var
inte städade på TRE TIMMAR, och det syntes kan jag lova! Fy fan! Inga poäng på trivselskalan där inte.

Imorgon ska vi försöka sammanstråla igen (eftersom Bea ditchat mig som vanligt ^^), Eve skulle
premiärbaka bullar! Woop woop! Sen hem och tvätta scenkläder kl 16.. yeah..
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0