Man vill skriva, och säga, så mycket*...

                                                                                              Coldplay - Trouble


Anade att han somnat i soffan.
Fick ringa och väcka honom.
Så han kommer upp ordentligt till jobbet imorgon.

Pratade med honom tidigare och det kändes skönt.

Jag känner mig så jävla tom,
helt jävla borta utan honom.

"a spiderweb and I'm caught in the middle"

Jag gör vad som helst för att det här ska fixa sig.
Och om det INTE fixar sig så gör jag.. vad som helst...



 
*...men det finns inga ord...
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Förstår att du hatar att må så, och att du hellre sover bort tiden. Antar att det iaf är bra att kunna sova för jag tror man mår bättre av det. För mig blev det ju tvärt om förut och jag slutade sova helt under en period för att sen bara sova lite under ett år eller så. Inte bra alls.. Håller tummarna för att han tar sitt förnuft till fånga och är rädd om dig. Det finns ju bara en sån Ida i hela världen.

2010-04-05 @ 23:56:49
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0