O!

"Bom Bom Tjoff Poff, Bomtjoff-poff! Oooo, vad det låter bra!"

Haha. Saknar mina kids på gamla jobbet. Kan inte fatta att det var över ett år sedan jag
fick undervisa dem senast - i bild & musik, och vara fritidsledare, och laga mat, och leka med dem
ute på gården, och städa... Allt var verkligen inte top notch men i det stora hela så älskade jag
mitt jobb. Och kidsen saknar mig fortfarande! Vilken fantastisk känsla det är, ändå.

Frukost - check!
Lillasyster vill ses och gå ner på stan, jag ska dra på lite mascara
och lite kläder, sen får vi se hur många väder vi kan avverka idag.
 

Postat av: mathy

ahaa ne klumpiga skor har jag inget problem med, bara de där modekungen-skorna, sjukt fula haha :)

2010-04-20 @ 12:26:53
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0