"..tusan till natt.."

Gäsp! (mycket gäspande på sistone, tycker ni inte?)
Nu måste jag verkligen dyka ner i sängen! Men vill ju duscha först!
Sorry grannarna, såhär är det att ha mig som granne.. Men värre kan man ju ha det? ^^

Imorgon kommer Jonas och hämtar mig typ 9:20! Gah!
Gig imorgon, för Los Pensionäros på Ljunggården. Påsk-gig i repris från förra året,
lite snyggare, lite bättre! : ) Ska lägga fram kläder nu och sen svälja en sömntablett.
Ja, efter duschen då. För att minimera drunkningsrisk. Eller? Våga ta innan?
Då kanske jag kan snabba mig på! Iiih!

Gooooodnite  ♥
 


Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha visst är den gullig (; aw skridskor är jättebra träning, både kondition, kordination och motorik:)



bara leta upp skridskorna och åka någon dag, det kommer gå bra ska du se:)

2010-04-02 @ 02:49:00
URL: http://vadfanskajagheta.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0