Limbo

Och jag som har en massa bilder från i fredags kväll.
Och en massa att skriva om.

Gissa hur relevant det känns mellan alla panik-/gråt-/skrik-/ångestattacker.

Tömde nyss mobilen på bilder. Ska jag låtsas som om allt är fine?
"Hur är det?"
"Jodå, det är okej!"


HA. HA. HA.

Fake it 'til you break it (yourself?).



Här kommer fredagen;

Bella & jag tar en nap mellan giggen...

Klockan 20:00 befann vi oss vid vårt bord för tio (elva) på Star Lounge!


Jonas med sin One and only-öl (Chesney Hawkes to the people!) och jag höll mig till vatten & kaffe.

Klockan var strax efter 23 när F.I.L.T.H klev på scenen, med Herman bakom trummorna!
Bon Jovi-covers hela kvällen!


                                                                      Hanna hittade en gammal klasskompis!

Sen efter att ha käkat en 90-grammare på Torggrillen (ja inte fan hade man råd att äta på Star heller!)
så gick jag hemåt med sällskap av Hanna fram till Ilian.. kom hem kl 01:20 med häng på tightsen.. ^^




Sen i lördags morse har jag inte funkat riktigt och det blir inte så mycket ätande, mest sovande och allmänt
gråtande.. lyckades pallra mig iväg till Ica igår kväll och köpte godis, nånting i mig ville verkligen ha allt jävla
fett och socker medan resten av mig bara vill spy. Anyhow, köpte alldeles för stor godispåse som jag
kommer få kämpa med länge. Kanske håller den mig i schack tills på onsdag?

                       De här oversize-bilarna är så goda... 
 



ska försöka att inte prata med honom
så mycket
på onsdag kommer han hit
jag vågar knappt tänka
eller ens andas
förrän jag vet

 

 


Postat av: Carro

hej sötnos, klart jag vet att de inte är från dig! don't worry, jag har som sagt fått kommentarer i alla möjliga namn, och pappa fått kommentarer i mitt namn senast idag, så mja det är ett psyk vi har att göra med men oroa dig inte jag vet att dom från en ida inte var från den finaste idan du iaf :) kramaar i massor och p.s. du är inte ego, absolut inte och aldrig.

2010-04-05 @ 18:19:15
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Jobbigt att gå och vänta och inte våga hoppas, tänka eller andas. Hade en sådan vecka för två år sedan och den var jobbig. Hoppas på det bästa för dig :)



Känner att jag skulle köpt godis när jag ändå var iväg och hämtade pizza...

2010-04-05 @ 18:21:33
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: kattis

jag hoppas du inte lyssnar på vad hon skriver till honom. Hon har själv så tråkigt liv och vill inget hellre än att förstöra för andra. Hennes nöje vettu. Lovar dig att livet går vidare och vet att de kommer bli bättre. Vi är många som står vid din sida! Även fast det är svårt nu så kommer de bli bättre. Kram på re

2010-04-05 @ 20:10:20
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: kattis

Ne hon har ingen aning alls, de har ju knappt jag ju. Men om hon låtsas bry sig så kanske nån kommer "gilla" henne. Men eftersom ALLA vet hur störd hon är så bryr sig ingen, och han läre väl veta hur hon är. Fattar inte varför göra de ännu mer jobbigt för dig än vad du redan har de nu. Men det är just det hon tycker är kul. Jag hoppas blixten slår ner i huvudet på na....

2010-04-05 @ 20:24:29
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Carro

herregud... vilken "människa".. that A.... blev så förbannad. Skrev en kommentar. Kunde inte låta bli. Man håller inte på som hon gör What a psyko.



tusen kramar till dig Ida!

2010-04-05 @ 20:43:14
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Carro

va gjorde du? haha vad cooolt!



mja sicken jävla idiot alltså.. usch o fy fan!



kraaam

2010-04-05 @ 20:53:41
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det är limousiner ;)

2010-04-05 @ 21:32:29
Postat av: Ida

I know.. och de är goooda : )

2010-04-05 @ 21:37:27
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Kaosmamman Hanna

Snyggaste bilderna från fredagen, synd bara på min min på min o mackes krångelbild. Klasskompis? My first riktig ♥ juh. ;)

Snart ska ja till Ica, tänkte gå till dig o säga hej. Hör av mig. Puss

2010-04-07 @ 13:50:32
URL: http://homeofhanna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0