Promenad and stuff

                              
                        Att skåda ur denna vinkel: Jätte-italiano-näsa & orange verktygslåda från Ikea.

                              
Kom iväg tillslut.. med vårjackan, och bara EN tröja under! Tjoho! Gick emot Fagerskogen och tänkte kolla om det
gick att gå där.. men nja.. inte "vanliga" vägen iallafall. Dit hade inte våren hittat ännu. Så jag tog en annan stig.


              
              
Promenaden ledde mig både fram & tillbaka, och slutligen till Willy's där jag inhandlande billig & dålig kattsand
och förhoppningsvis gott kött! Och kokosmjölk.. och nu måste jag figure out huruvida jag ska laga thaimat..
eller köttgryta.. av köttet.. hmm. Hard. Sen hämtade jag ut paketet som Miche skickade förra veckan, med en
tröja jag glömt.. och gissa hur jobbigt det var? Ett hjärta på paketet, hans doft inuti, en massa foton på oss,
en påse Maltesers.. åh älskling vad jag saknar dig : ( If this is over, I'm over! 

Imorgon ses vi... ♥

Du & jag, 2005:

Postat av: Maja Lilja

Naaw vad gullig han är...

2010-04-06 @ 20:33:35
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: Linna

vilket sött kort på dig och Miche! vilka sötsaker ni ääär!

2010-04-07 @ 08:58:45
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0