All this shit!

Stressig dag idag, check! Kul att den hunnit bli dålig innan man ens vaknat!
Vaknade innan väckarklockan ringde, med kramp i höger vad. Sällan lixom. Gnnaahhhrrfff! <- Typ.

Har en massa viktiga samtal att ringa, massa saker att ordna, skulle träffa Hanna & Eve en snabbis runt 12
men det kommer jag inte hinna, samtidigt står jag och kopierar alla lunarblogginlägg eftersom det stänger ner
IMORGON så jag stressar ihjäl mig, och sen möte på AF kl 14:30 och sen vidare till Furin för att fortsätta jobba
med bakgrunderna, köra och sånt. Passa Maja? Uäh, jag är så stressad så jag snart spyr.
Rakt ut ba. Över tangentbordet. 
 
Och min fot? Bra igen? Nope, still hurting. Jag har inte tid med det här.
 

Postat av: carro

så jobbigt med stress.. :s

2010-08-06 @ 12:51:39
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Steinaralma

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-02-10 @ 07:48:42
URL: http://steinaralma.blogetty.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0