Aula-gig?

Min näsa: snörvel snörvel och nys. (fast i nysen var även munnen lite inblandad)
 
Suck! Jag sa ju att jag INTE hade tid att vara sjuk! Hade lite ont i halsen igår innan vi repade, som sedan övergick
i rinnande näsa. Inatt fick jag feber och hade ont precis över-jävla-allt, och var t.o.m varm i ögonen. Imorse vaknade
jag täppt som fan. Wohoo. Och sen rep på det! Inför imorgon. Mjodå, gick väl sådär. 
Eftersom det ska spöregna & c:o, så är spelningen & valprylen flyttad till Mälardalens Högskola.
Alltså inomhus! Alltså i närheten av en massa elever! Shit pommes. Och jag som mår så bra! Hahaha.
Nej men jag har inte ont i halsen idag iallafall. Men eftersom jag är täppt så har jag lixom tappat min resonans.
Och det är inte ALLS bra...

Var på Ica och laddade upp med frukt, och Bafucin. Och Cola! Det viktigaste lixom ^^ 
Och sen skulle jag krångla med mitt kvitto eftersom jag fått betala för mycket för min mozzarella, och då sprang
jag på Maja & födelsedagsbarnet Herman i kassan. Tjohej! Det där med att det blev fel, var visst mitt fel, då jag
scannat förpackningen istället för SKYLTEN. Måh. Suck. Palla. Men jag valde att göra en grej av det, då det var två
ostar för 15:-, och jag betalade istället 16:-/st. No way! ^^

Fan vad mitt huvud vill ge upp nu. Snurr snurr. Kanske ska krypa ner bredvid Bellan i sängen med lite Cola...
   
                                                                                                                                    

Postat av: Mia

Ooooo jag hatar när man är varm i ögonen!

Och så blundar man så värker dom typ. Och man känner hur hela kroppens temp bara stiger by the minute. AAAh!



Bli frisk, fina <3

2010-08-23 @ 21:16:50
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0