Blödig Låt AB

Kollade nyligen klart på en film på trean, snubblade in nånstans i första halvan. "Catch and release" hette den.
Men det är inte filmen jag vill uppmärksamma, utan denna extremt fina låt som jag hörde i en scen.
Jag är såklart en tönt och började grina, speciellt till sånahär rörande texter. Suck. Åh vad jag blir ledsen då.

Men om ni kanske vill lyssna på denna fina och ledsna låt ändå, så lyssna här på Joshua Radin's "What if you":



What if you
Could wish me away
What if you
Spoke those words today

I wonder if you'd miss me
When I'm gone

But for tonight
I'll stay here with you
Yes, for tonight
I'll lay here with you


                                                                                                    

Postat av: carro

låten verkar jättefin, kan knappt lyssna då mitt bredband sucks bigtime!



sv: neeej jag tar inte illa upp! jag håller med dig, faktiskt, tror inte heller jag passar så bra i den där kamelen.. jag ville bara prova den för att se om ponchon passar.. men jo, jag tror också att grå eller second best svart passar bättre på mig och mitt ljushuvud :P jag hoppas också jag får tag i den grå.. eller den svarta, bättre den svarta än ingen osså kan jag matcha den med fina rosa detaljer, om den ens passar but i hope so..



kramar

2010-08-24 @ 23:44:20
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: carro

amen just de förskolan skulle jag ju berätta om.. ja dom hade tydligen massa djur där.. verkade asbra.. dom ville helst inte ha rökare, o de e ju ingen ide att ljuga om det.. för än har jag inte slutat även om jag ska.. men jag formulerade de bra ändå, att jag inte röker på arbetstid.. jag hoppas dom hör av sig.. i really hope so..

2010-08-24 @ 23:45:35
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0