En dag på stan.

Mitt i all misär har jag haft en trevlig dag med lillasyster, trots 1,5 vilda/olydiga barn i sällskap.
L höll sig väl inte på mattan en sekund medan vi umgicks, V hade sina moments, men idag var han
mer exemplarisk än storebror iallafall. Haha! Tack Hanna för kaffe och sällskap nästan all day! ♥
 

                      Vi träffade Mia + hennes vän Malin också, så vi distansfikade lite ihop... ^^
                        
                                      Hälsade på vovve på torget, som Viggo ville krama:

            En lakritspuck, plus en nygjord snelugg by mamma Hanna. MOHAHAHA! Look-alike? ^^

Det är Hanna som är ond. Inte jag. Naturligtvis. Att jag bildbevisar har inget med saken att höra. Na-ah.
 

Postat av: Mia

Mmmmmnaaaw, Buddis is so sweet. Även som diktator <3

2010-08-03 @ 20:42:14
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Eve

`MWAAAHAHAHAH!!!

2010-08-03 @ 22:30:34
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0