Fotikappad

När gick jag upp? Strax efter 12? Sovmorgon AB! Och solen skiner. Vågar inte lita på att det är varmt ute,
även fast jag gääärna skulle lägga mig och sola. Just like the good old days för ett par veckor sedan... : (

Något annat som känns lite dumt, ja rentav löjligt men samtidigt lite oroväckande, är att jag inte heller idag kan
gå på min vänsterfot. Jo, jag kan halta på utsidan av den som om jag var lite halvt handikappad, men det är nåt
i stortå-regionen som verkligen inte är som det ska. Och hur blev det så?! Det var så när jag vaknade strax före 8
igår morse och det går bara inte över? Det har avtagit LITE men kan fortfarande inte stödja där. Hemskt!!
Inflammation i den där stora knölen man har där vid stortån? (under foten lixom) Det strålar ut i tån när man
försöker gå, "ta sats" och trycka ifrån lite. Inte ens LITE går det. Det gör så jävla ont.

Jahapp, får väl behandla mig själv med Alvedon och Ipren-gel idag.. Ska ju på kalas sen!
Eve fyller 25 år idag och bjuder på fika klockan 17! Tjoho! Ska på nåt sätt lyckas kravla mig dit... ^^

(Läste inatt, i bloggkopieringen, om hennes 20-årsdag då jag tog med henne till Systemet iklädd ballonger,
och vi hade matchande tiaror och var så fina såååå...)



BORDE ringa och försöka fixa lite kompletteringar till Soc. Great. Hur fixar man en avi som inte finns?
(eftersom det är autogiro) Och hur ska jag kunna visa instämpling av läkarbesök i högkostnadskort när
man inte gör sånt innan besöket är betalat? Att skriva ut kontoutdrag kan jag väl fixa på nåt sätt, även fast
jag inte har egen skrivare, kanske rentav där på plats (gick ju bra sist) - men resten känns så omotiverande.
Speciellt i sällskap av dessa T R E tjocka kuvert fulla av obegripliga papper jag fick nyss från FK. Halle-lé-luja!
Jag tycker det känns VÄLDIGT omotiverande att ens leva överhuvudtaget när man får besked som "vi sänker
din ersättning med 200 kronor PER DAG"
- när man redan innan det fick för lite för att kunna leva på...... : (

Så, nu har jag fiskat lite efter anonyma dryga kommentarer igen! Eller, näeh.. 
 


Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Trist att ha ont i tån/foten. Kanske är något kryp som bitit dig när du sovit?



Vad händer med utseendet på bloggen på din dator om du byter färgkod till #CBCBCB ? På min dator försvinner iaf skarven när jag ändrar till den. Kanske får du en skarv istället?

2010-08-05 @ 13:10:08
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: linna

hoppas foten går över.

jag kan skriva ut papper åt dig här och skicka tillbaka. ( antar attnån närmare säkert kan man så vet du iallafall)



sv: men vad skumt. för om han säger allt det där låter det ju som att han är kär? eller? usch. ibland känner jag attman skulle vara utan kärlek. så komplocerat hela tiden.

puss på dej

2010-08-05 @ 14:08:08
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Bettina

Det jag ville säga var att det är helt ok att du lägger ut dina outfits. haha. Det är ju inte så överdrivet som vissa andra bloggerskor. :)

2010-08-05 @ 14:43:34
URL: http://www.korrektochperfekt.blogspot.com
Postat av: But why?

Jag vill absolut inte få dig att må dåligt...ibland har jag faktiskt tänk att om jag hade mer pengar än jag behövde så skulle jag skicka lite till dig. Eller överaska med nåt paket med nåt fint. Men nu låter jag mest som en läskig stalker...

2010-08-05 @ 16:40:35
Postat av: Sofia

Kontoutdrag skriver dom ut gratis på banken om man ber snällt :)

2010-08-05 @ 18:14:33
URL: http://shirins.wordpress.com/
Postat av: Fisan

Gillar den nya designen skarpt. Fast du har en grymt skön stil överlag så det känns ju otippat om du skulle ha en gräslig header ;)



Inte läge för högklackat på partyt då förstår jag :P

Själv hänger jag inte alls med på hur man kan få spontanont på ställen i kroppen man inte använt. Själv fick jag otippat ont i en tand igår och nu måste jag gå till tandläkaren. Woopidoo.



Du vet att jag håller alla tummar jag har för dig va? Planerar att skicka den där ljusslingan till granen när det börjar närma sig, om det fortfarande är aktuellt vill säga ;)



Kram fina Ida!

2010-08-05 @ 18:45:03
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: Eve

Yeah, den födelsedagen var fan skoj!

2010-08-05 @ 19:52:41
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Ida

But why? - Menar inte bara dig, om jag ens menar dig, jag får så många anonyma knepiga kommentarer ibland som man inte alls vet hur man ska tolka.. eller varför man ens får dem... ^^ Och det är ju oftast när jag skriver om sånt här, om pengar & myndigheter & ditten & datten, där folk oftast inte har en ANING om vad det handlar om!

2010-08-05 @ 20:11:25
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0