Huvudsakligen

Jag minns inte när jag släckte lampan inatt. Tror inte klockan hade hunnit bli två än. Eller hade den?
Hur som helst så somnade jag efter mycket om och men, trots min kanonhuvudvärk som aldrig gick över..
..för att sedan vakna femhundra gånger mitt i en dröm som aldrig slutade, det var nåt om att repa (!?)
och det har ju blivit mycket sånt på sistone. Ångestdröm? Sen vaknade jag 10:10 och hade fortfarande
huvudvärk. Great. Great day.

Har nu fått iväg tre viktiga mail innan klockan ens hann bli kvart i elva, aaaw-zum!
Och nu ska jag äta frukost plus huvudvärkstablett/-er och sen blir det repa. Tjo! 
 
(Bl.a. lite sånt här: ^^)


 

Postat av: Bettina

Min mardröm var när jag vaknade vid 4 o va tvungen o gå upp. haha. men men. hoppas headontet gick över. Nu är jag datorns date ikväll igen :D

2010-08-12 @ 18:52:38
URL: http://www.korrektochperfekt.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0