Jahapp, då var det tisdag igen.

Skrev svar till en anonym kommentar inatt som bara försvann, så jag tar det här - så alla andra som också
ständigt frågar får svar!; JA, jag är sjukskriven. På halvtid. Och det låter betydligt enklare än vad det är! Tjoho!
Less är jag däremot på heltid.

Så. Har ringt Soc ett gäng gånger men det är upptaget hos min handläggare hela tiden. Of course.
Hon är ju skittrevlig så hon har säkert hand om massor med folk! Men nu har jag hennes direktnummer
så det gör inget om jag ringer efter telefontiden (den lååånga telefontiden på 45 minuter/dag).
Great. Upp-tumme.

Hanna vill ses idag men hon har ingen mobil (för hon suger!) och facebookchatten är en stor hårig wombat-röv.
Jag HATAR facebookchatten. Är detta något de tänker fixa till, ever, eller är det deras sätt att bryta ner oss?

                                      

Nähäpp, frukost på det här så. Och nu lade MIN mobil av. S-U-C-K.
 


Postat av: carro

JAG VILL HA EN WOMBAT! dom är så underbart söta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Hoppas du får tag på soc..



kraam

2010-08-03 @ 10:58:47
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Eve

sv: Haha, nej så jäkla stora är de inte. Men de behöver ju space på semestern också. haha!



Yeah, skorna är grymma! Måste gå ut nån dag så jag får använda de!



Psyk är ju psykade...helt enkelt.



2010-08-03 @ 11:12:25
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Kul varelse den där på bilden :)

2010-08-03 @ 17:21:09
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: But why?

Alltså söker du jobb? Jag tror du skulle må bra av att jobba, du verkar vara en toppentjej!

2010-08-03 @ 21:18:51
Postat av: Ida

But why : Skulle väl kunna söka fler än jag gör, men jag går ett såntdär jäkla program på arbetsförmedlingen där de typ ska hitta nåt som passar mig, men nu har det lixom gått 16 månader sedan jag jobbade senast och marknaden ser inte så ljus ut, och inte mitt självförtroende heller just nu : ( Klart jag vill jobba!! Jag vill jobba och ha råd att äta. Ganska lite begärt lixom. Men jag kan inte ta vilket jobb som helst, av ganska många anledningar, men hallå det måste ju finnas NÅN pltas för mig? Nånstans? : / Har en praktik jag ska hoppa på om lite drygt två veckor är det tänkt, men den kommer inte leda till jobb....

2010-08-03 @ 21:28:22
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0