Lång Regnig Dag AB

Haha, gårdagens fyra timmar hos Furin var ju inget emot dagens nästan tio timmar! Halle-le-luja.
Skulle först till labb men insåg att jag tappat bort mina jävla förbannade skit-etiketter IGEN, fastän de
alldeles nyss låg i väskan, under kontroll! Heeelt borta. Fucking hell... De måste tro jag är rejält hjärnskadad,
som tappar bort allt så jävla ofta. Jag skäms. SKÄMS!

Så jag gick till Apoteket på en gång, och hämtade ut nästan allt som jag hade på recept, förutom Litarex:en
som behövde ny licens. Jahapp. Ringa psyk och fixa, plus be om nya sömntabletter. Tog sista inatt.
Det blev sex burkar Concerta plus P-piller, som jag fick i en stor påse! Wohoo! 1700 spänn, ba! Hej faktura.
Hej Soc, den ska ni få av mig när den kommer. Lovsley. Hrrm. Sen till Soc, då. Kopierade en massa, lämnade
ännu mera massa. Måste ringa dit imorgon och be dem rappa på lite, om det är möjligt. Räkningarna ska vara
betalda FÖRRA veckan lixom. Tack Försäkringskassan för hjälpen lixom! Eh, no, not really. Not ever.  



Sen direkt till Furin där jag hängde med Maja medan pappa Herman jobbade i studion och krängde trummor
och såntdär. Maja & jag kollade på Atlantis ("Galantis"), käkade pasta & köttfärssås, lekte med Barbie, lekte
med handdockor, spelade spel (men handdocka på), och ritade. Och klippte och glittrade. Sen var jag kvar
över middagen, ala smaskig korvstroganoff by Herman, och Elin kom hem sent från jobbet, och sen repade vi.
Fy fan vilken lång dag! Inte alls upplagd för det, men det behövdes ju. Blev kaffe och en hel del choklad på det..





Sen körde Elin hem mig, och sen lite telefonsnack med min bästa kille (som inte vill vara min kille, så sluta fråga,
ni får fråga honom instead.. *sad face*)
och nu har jag ont i huvudet och i magen och är trött och hoppas på
att somna superfort (no more pills)! Fast vill duscha.. helst nyss på en gång. Bokade tvättid på onsdag kl jävla 8,
och ska upp innan 10 imorgon för att hinna ringa Soc och snacka med nån där. Får se om det går att ordna upp
den här jävliga röran nån jävla gång. Jävla. Svär svär.

Få se om Hanna ville ses imorgon, också. Hon har ingen mobil. Hon suger! ; P
Förresten har det regnat i princip hela jääävla dan idag. Usch. 
  


Postat av: carro

ser ju ut att ha varit en bra dag, men försäkringskassan är ju urkassa.. katasrofala bigsize nivån.. uuuuuuuuuschhhhhhhhhhh på dom. Hoppas soc är bättre, innerligt så hoppas jag på det.



Hey, kan du lära mig rita, då??? Du är bäst! Och someday ska jag paya dig för att rita en tatuering till mig, eller två, för du är så grym.



.p.s. tänker inte skriva mkt om det, men jag förstår inte miche, punkt.



kram

2010-08-03 @ 00:20:16
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: But why?

Är du sjukskriven?

2010-08-03 @ 00:45:26
Postat av: Ph

Krrrrrrrrrrramelikram! :)

2010-08-03 @ 01:05:19
Postat av: Anonym

http://ladiessdiary.blogspot.com/

2010-08-03 @ 01:41:50
Postat av: Evelina

1, är det du som har ritat? Shiiet vad duktig du är!

2, Wasa Kanelknäcke är gudomligt jävla gott! :)

3, jag ber om ursäkt om jag var lite väl påflugen angående the best och tina turner i lördags, jag är en dålig människa och skyller på alkoholen- men jag menade det jag sa då iaf. ;D

2010-08-03 @ 03:34:55
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Herman

Grymt tack för hjälpen! Sorry att jag var en smula grinig på kvällen, det var som sagt en lååååååång dag. PussKram!

2010-08-03 @ 08:39:37
Postat av: smyckestokig

Hejsan just nu kan du fynda jättefina namn/budskapsarmband för endast 50 kr. Dessa finns i många fina färger och med olika budskap. Kan även stansa valfri text då kostar de 79 kr. Har även vackra pärlhalsband/armband i fina pastellfärger till låga priser. Dessa är så snygga att bära nu i sommar när man fått lite färg. Välkommen att fynda hos mig. Har även jättefina vristlänkar mm

2010-08-03 @ 09:30:45
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0