Laundry day!

Gick motvilligt upp klockan 7:55 och släpade mitt trötta arsle ner i tvättstugan. Herregud! Yaaaawn!
Sen lade jag mig i sängen igen och snoozade i typ 20 minuter innan jag gick ner med nästa lass.
Eller, det var väl inga direkta tvättlass idag. Tvättade för en vecka sedan. Det blev bara pyttelite kläder
och sen var det lite sängkläder som Bella spydde på igår. Bra timing såhär innan tvättdag! Duktig kisse.
 
Tvättiden slutar kl 12 men jag hinner nog torka färdigt allt innan det. Så är planen iallafall.
Sen ska jag träffa lillasyster och knalla ner på stan, för att uträtta diverse ärenden som inte blev av igår.
Hon skulle visst till bibblan också, och köpa en ny "skötväska". (which it's not, men den kommer att bli! ^^) 
HOPPAS nu jag hinner få brev från Folksam innan, som SKULLE kommit igår. Det ska lixom med ner på stan!
Annars får Soc (japp, för det är ju dit jag ska och lämna in kompletteringar) helt enkelt RINGA dem för
att få uppgifter om min hemförsäkring. Förhoppningsvis går ärendet fort. Är ju rätt sent ute, det blir ju så
med FK oftast... jävla crap! Men efter mötet med Björn i fredags så känns det som att ekonomibiten kan
komma att ordna upp sig lite. Och då slipper jag förhoppningsvis gå till Soc igen. Då blir det "bara" en månad.
 
Frukost har jag ätit. Funderar på en halv macka till. Då blir det en och en halv, WOW Ida! ^^
Och bästaste chai-téet. Nom nom.


 


Postat av: josefine

sv: man ska bara vara sig själv. :D

2010-08-10 @ 11:56:35
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: LOWA - En musikblogg

SV: Haha jo jag vet, när nog lägger man inte ut en video när man sitter i underkläderna, men som det stod i texten så vart det en ganska så spontan video, sen så jag inte så brydd :P

Oj nu blev jag lite intresserad! Hur många elgitarrer har du? :)

2010-08-10 @ 12:12:31
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Bettina

Skönt att ha lite grejjer o fixa med, men lär lite stressigt det där? Tvätt är fan inte heller kul. hatar våran tvättstuga. får skräckfilms-vibes av den. Och köper ju inte en egen tvättmaskin heller. blir ju dyra räkningar på de. va sa du? Vill du jobba åt mig imon så viker ja din tvätt. ABSOLUT. :)

2010-08-10 @ 15:20:02
URL: http://korrektochperfekt.blogspot.com
Postat av: awwiee

hahah så skön du verkar ;) fatta inte vad du babblade om men iaf lät bra. ;)



Njaa hon får la göra som hon vill alla på mammas sida har mycket humor även morfar o alla gamlingar.

2010-08-10 @ 16:39:02
URL: http://duhittahit.blogg.se/
Postat av: Bettina

Kul att det finns fler än jag som tänker lite extra och lite smartare... Betyder ju faktiskt "vakta klänningen" på franska. Men den sanningen är ju inte rolig som våran. eftersom vi tänkte till lite själva. haha



Jag har sprungit ner i hipsters o tshirt. men jag får gå till andra byggnaden. men är ju bara gamligar som bor här nästan, o dom e inte uppe så sent. :)

Ska neråt skåne nu till hösten o fota dom där småbyarna på landet och sen blir det mölle med. Mys. Får du se lite skånepics sen. :)

2010-08-10 @ 16:47:17
URL: http://korrektochperfekt.blogspot.com
Postat av: Bettina

Skåne är fint. synd jag hatar dialekten bara. Men har skitbra hörlurar från skullcandy. Min bästa vän i skåne. haha. Hade jag gärna gjort. Men vet ju faktiskt inte vart du bor heller. Uppåt sthlm el? Jag bor i småland. 7 mil söder om jönköping typ. I den där skogsdungen som är så grön på kartan. :)

2010-08-10 @ 16:55:36
URL: http://korrektochperfekt.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0