Lots of inlägg!

Huvudvärk! Och snart kommer Hanna. Klarade som sagt av allt jag skulle, hoppas jag, och sen förbi banken
och sen till mötet (4 minuter sen, damn!) - som faktiskt kändes bra eftersom jag uppenbarligen tolkat FK's
senaste besked med lite väl mycket pessimism, och då kändes det ju lite bättre.. när det inte var så.. men man
TRODDE ju att det var så eftersom hon jag pratade med förklarade just så. Ärlikamed skitdåligt.

SEN vidare till Furin men det blev ingen sång idag, istället hängde jag med Bus-Maja och kollade på Nicke Nyfiken.
Tre timmar senare fick jag skjuts hem och då ställde jag mig direkt och tog mig an resten av Lunar-kopieringen.
Och jag tror jag är klar nu. Med hjälp av Miche. Miche, som också tar sig an det jag redan gjort, eftersom det blir
hundra gånger snyggare & bättre i hans dator. Herregud! Save all the love, save all the pain.
Tack, du är en ängel. Really.

Står här och har ångest och mår illa och vill på riktigt KRÄKAS av de inlägg som jag LÄSER medan jag kopierar.
2006 och 2007 var hårda år.... men det får vi prata om sen.
Nu ska jag vandra ut på min trasiga fot med Hanna! För hon kom nyss. Tjalalala.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0