Lunarstorm 4-ever ♥

Gillar inte att blogga / kika i min blogg från Elin & Herman's datorer, där blir designen fel. Det blir lixom en kant,
från bakgrundsbilden till bakgrundsfärgen, och det ska det inte bli! Det är ju exakt samma kod. Exakt samma gråa
färgkod, HUR kan den visas olika? Det är ju helt puckat. Grrr. Så om ni råkar se min blogg med fula kanter, då är
det ju så att ni också sitter vid en sån dator. Som gör det fel. Mac, t.ex. Suck, så trist.. och nej, säg inte att det är
fel på mig eller på koden eller på vad-vet-jag, möjligtvis på blogg.se som återger färgerna fel, men isåfall borde
det ju vara fel på min skärm också? Hmmpfff... nevermind.

Har repat hela kvällen med det splitternya schlagermedleyt i fokus. Magnus var över och lade lite körer också.
Som vanligt käkade jag friskt (eh, kanske menar sjukt?) ur "rep-burken" innehållandes alla chokladkolorna.
De miiiiinskaaaar.... men rätt långsamt ändå. ^^ Kaffe blev det också. Of course.

Elin körde hem mig runt halv tolv och jag ställde mig direkt vid datorn igen, för att fortsätta kopieringen av alla
dessa Lunar-dagboksinlägg. Oh, I'm gonna save you! I'm gonna save ME! Det är ju för fasen ett helt jävla liv.
Och jag har inte ens kommit till Lunar-profil-modell-grejen ännu..... ♥
 


                                    
 


Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Jag sitter också med en sån dator där det blir lite kanter, men din blogg är bra och fin ändå :)



Kanske är det färgupplösningen som skiljer mellan datorerna? Eller så är det inställt efter olika färgprofiler som visar färgerna olika.

2010-08-05 @ 01:04:42
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: carro

mhm.. jag ser också de där med kanterna, tror jag.. eller en ruta i vänster hörn? men så kanske de ska vara eller så är jag trög.. ^^ förstår att du vill spara din lunar-blogg.. du har ju sjuuukt mkt inlägg där.. sorgligt att lunar ska läggas ner..

2010-08-05 @ 02:11:59
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: carro

awh sorry... nä då ser jag nog inga kanter faktiskt, din nya design är för övrigt supersnygg!

2010-08-05 @ 02:26:33
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: carro

awh sorry... nä då ser jag nog inga kanter faktiskt, din nya design är för övrigt supersnygg!

2010-08-05 @ 02:26:33
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Du får komma hit och klia då :)



Hoppas det går bra med ditt lunarkopierande så du hinner få ned allt innan dom stänger.



Ja, egentligen är det knäppt att det blir en kant på vissa skärmar. Färgen borde ju då ändras även på den del som är bild eftersom den färgen är samma som den du valt som bakgrund. Annars får du ta en pytteliten del av bilden och köra som bakgrund, då borde det inte kunna bli fel.

2010-08-05 @ 08:30:01
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: S.

Jag har också en sån kant :P kanske har med webbläsaren att göra, jag har mozilla firefox.

2010-08-05 @ 09:51:16
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0