Mälaren Runt 2010 (men inga bikers på bild)

Och där satt vi, under parasollet på gräsmattan, och letade efter vår brorsa som alltid brukar köra.
Tills jag sms:ade honom. "Kör ni?" - varpå han svarar "Vad?". Ah, det var väl svar nog. Nej, med anda ord.. ^^

Åsa hade laddat upp med vin & snacks som vanligt och det blev även lite kortspel. Och getingattacker.

                        
                                                                    Geting-cocktail!



Det kom en liten skur strax efter 4, då packade vi ihop oss och åkte hem. Då kom solen igen.. ^^ Här bor jag!



Ikväll blir det kräftskiva hos syster Åsa med familjen, jag har dessutom bjudit in Ingrid så hon slipper sitta ensam
denna kväll, då vi båda skulle åkt till Grillby egentligen.. men där känner vi ingen, så det här blir ett bra alternativ.
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Ibland undrar jag hur många syskon ni är egentligen :) Verkar iaf vara fler än tre... och en riktigt bra och trevlig syskonskara. Hoppas du får en fin kväll med alla odj...kräftor..



2010-08-21 @ 19:40:09
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Kattis

hehe, ibland kan de bli så. Lite långt att åka här ifrån bara för att åka runt lite :D blev lite sugen på kräftor bara, men jag kör på de nästa helg med mina brudar =)

2010-08-21 @ 21:56:52
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0