Mike-watch

Miche agerar hjälte där borta i Spanien och räddar drunknande britter med sina kompisar... Drama ^^
Nu får han allt se till att hålla sig i strandkanten, jag blir ju orolig här borta! Strömmar ska man inte leka med.. /i.. 

Jag har börjat få ont i halsen. Greatness. Jag har INTE tid. Har tre olika gig inom loppet av 8 dagar, upcoming!
Dags att gå till Apoteket och ladda upp? Fast det är ju stängt.. heja Ica! Tror minsann de har Bafucin där...
Rep om cirkus 1,5 timme. Jag ska sjunga upp lite och klä på mig. Pannkaks-rest-frukost har intagits och jag har
även hunnit skajpa med Miche en stund. Får se om vi hinner snacka ikväll också, beror väl på hur länge jag repar
och hur länge han är ute och baywatch:ar sig. Haha!

O h   I   r e a l l y   m i s s    h i m . . . . 
                                                                                                                 

Postat av: Bettina

Svensk hjälte i spanien. jo men ja tackar jag. trevligt med kräftskiva med. såg ju väldigt mysigt ut må jag säga. Måste ha i mig kaffe nu, somnade halv6 imorse. börjar 05 imon. suck. antar du inte går upp så tidigt :) Lyckost. Men nu helgerna framöver så blir det lite party. göteborg bla. så kommer kanske upp ngn bild. nämnde din blogg btw. antar de inte gjorde ngt. haha.

2010-08-22 @ 14:49:28
URL: http://www.korrektochperfekt.blogspot.com
Postat av: S.

Åh, älskar "kommentera" skylten ;D

2010-08-22 @ 15:54:01
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Mia

Ooo, när vi var på Zakynthos så var det skaapliga strömmar i vågorna. Man hamnade hur långt ut som helst, hade ingen koll alls. Och ingen badvakt eller nånting. :O



sv: Yup, it's me on the pictures. Älskade ölskum när jag var liten. Så jag brukade få pyttepyttelite lättölsskum ibland. HÖHÖ.

2010-08-22 @ 15:56:00
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: carro

hm... det var text på vissa saker, som på japanen... och poliserna, har jag för mig.. men inte på doktorn och tjejerna... fast de känns inte som de e värt att se den med text, då den inte var speciellt bra utan mest äcklig..



låter för övrigt som att miche har en dramatisk tid i spanien.. läbbigt...

2010-08-22 @ 16:41:33
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0