Mr Moon...

Lär ju ägna all min vakna tid åt detta. Att kopiera mitt Lunarliv. Save save. Love love. Pain pain.
Så många minnen, så mycket smärta, så mycket skratt (japp, högt för mig själv framför datorn!),
och jag saknar dig, min M. Slutar för kvällen natten, med detta fina gamla inlägg:

[daahg-bewk] - countdown
Ons 21 sep 2005 23:50 Övrigt, 96 läsare totalt
.
.
.
Hade jag inte Miche så vet jag inte vad jag hade gjort.
- Nästan så man vill citera Gardell, igen:

"Ibland upplever hon att man varje dag väljer mellan ojämförbara ting.
Nu skulle jag kunna släppa allt och skrika i förtvivlan eller också säger
jag att det var ett utmärkt gott kött och ber om receptet.
Nu tar jag av det kokande vattnet från plattan eller också hoppar jag från balkongen.
Nu kan jag antingen borsta tänderna eller skära upp handlederna.
Antingen eller."

Det var så jag kände.
Jag sa det till honom.
Han lyckas på något sätt alltid få mig på andra tankar.
Beundrar honom för hans sätt.. för att han står ut : )

Han skickade ett sms, efter att vi pratat länge i telefon.
Han skrev att han såg månen från sin säng, genom fönstret,
och att jag borde gå ut och titta på den jag också.
Känna att han låg och tittade på exakt samma måne, och tänkte på mig.

Ingen har någonsin sagt så till mig förut.


__________________


Där låg han i sin lumparsäng, på regementet P7 i Revingehed. Och bad mig titta på månen.
Och tänkte på mig. Och hade ett foto på mig uppsatt i sitt skåp. Och reste till mig så ofta han kunde.
Jag saknar dig, Miche! Du är bland det största & bästa som hänt mig, du vände världen upp & ner!

Älskar, älskar, älskar, älskar, älskar. 
 
: /
 


Postat av: linna

shit jag kanskd med borde sparat mitt men jag bara raderade kontot. men å andra sidan var jag nog inte lika djup som du.



det kan vara jobbigt att läsa sånna gamla inlägg. jag har massa från min första stora krlek som jag faktiskt än i dag inte helst läser. inte för att jag känner nåt för honom idagtio år senare när jag har min fina K men jag känner hur ont det gjorde när han gjorde slut när jag läser allt.



hur går ni vidare nu med allting du o M..om du ivll berätta. jag hoppas som vanligt att han flyttar upp ^^

2010-08-05 @ 08:34:53
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: linna

så himla tråkigt ida. jag vet att det låter som en klyscha men jag vet hur det är. man mår bara Bajs rent ut sagt. jag tycker du är stark som orkar med att blogga o ändå leva. jag bara lade mig ner i en bubbla. men förhoppningsvis blir det ni igen. i detta fallet låte rdet ju mer som en fråga om vart ni ska bo/liknande än att det handlar om era känslor för varandra. ♥ massa pyssar!

2010-08-05 @ 12:42:34
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: carro

awh.... :( massa kramar..

2010-08-05 @ 12:50:58
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0