...och jag HAR ätit mat nu!

Mr Postman plingade på idag och lämnade över ett HM-paket till mig. Nämen så trevligt!
Lite mycket sånt på sistone kan tyckas. Vill ni predika för mig hur dålig jag är?
Då kan ni ju alltid skicka en dryg anonym kommentar... eller två ; )

Anywhore, så är jag förvånad över hur snabbt detta kom, och även över att ett annat paket som skickades för
över två veckor sen, inte har kommit än. Borde höra av mig angående det, eftersom det vore synd att betala för
nåt som inte kommer.. I dagens paket låg 2 prylar; billiga snygga handskar och en tröja som jag fick 25% rabatt på;

                           
                           
                              (Jaaa, jag har pyjamasbrallor på mig fortfarande på det här kortet..)

                           
                           
                           
                                                                   Handskar: 79,50 kr
                                                       Tröja: 149 kr (199 kr innan rabatt)
                                                                                                                                      


Postat av: Carro

Har inte provat lacket än men ska :)



wow vilka snygga handskar, och minst lika snygg tröja!



kraam

2010-08-31 @ 23:17:43
URL: http://rosatussilago.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0