Releeease meee....

Skulle nyss logga in och glömde HELT hur man gjorde. Mailadress? Jag? Vilken?
Ehh, lost eller vad? T-R-Ö-T-T, trött! 

(T-röd?)



Blev hemskjutsad cirkus kl 23 av Magnus, efter kvällens rep och låt-bestämmande.
Känns sjukt lovande! Ser fram emot gigget nu, när vi typ styrt om hela grejen till nåt lite mer gitarrbaserat,
och fått med Magnus som är så himla bra på både gitarr & sång! Och vi kör en massa bra låtar! Wohoo!
Som sagt, missa oss inte nästa söndag 29/8 på Sensommarfestivalen, Skolparken, Enköping, Sverige, Världen.
(Mig, Elin, Herman, Magnus & Jonas)

Och nu gjorde jag en fasligt rolig (?) upptäckt. En av de andra artisterna har med sig två musiker = min ex-sambo
plus hans brorsa! Nämen GUD SÅ TREVLIGT! Det lär ju inte bli ett DUGG konstigt att trängas med dem backstage!
Eller, mest för honom kanske, det är ju han som är en stor pussy som inte ens kan svara när man exempelvis
(nu såhär sex år efter vår brutala break-up) skriver till honom på Facebook och liknande. Mohaha!
Om jag kommer må dåligt? Ja jag får riktiga äckelkänslor så fort jag hör hans namn, men i det här forumet då
vi BÅDA kommer stå som artister och jag dessutom VET att VI kommer göra ett grymt bra jobb så känns det
ändå som att det kommer bli mest jobbigt för honom. Hoho! Blä blä blä sucker.

Och förresten gick barnvaktandet kalas, tidigare idag. Hämtade kidsen på dagis och sen gick vi hem till mig.
Leo spelade tv-spel och Viggo drack jättemycket té och dammsög soffan. Och busade med Bella.
Bella är ibland väldigt härdad, om man säger så. Hahaha!





 


Postat av: Kaosmamman

Mina pluttungar! Dom har det alltid roligt med / hos moster, sdet vet du! Och nu vet du hur man får viggo på bra humör han tjatade om te tills han gick och lade sig ;)



Puss och jätteteck idag för hjälpen.

PUSSPUSS

2010-08-19 @ 23:54:17
URL: http://homeofhanna.blogg.se/
Postat av: Mia

Men ååååh nej! Kräket?! Ärkekräket? :O Ska kräket vara med? Grrr, jag hatar honom jättemycket. Och ändå har jag aldrig träffat karln. Han skulle behöva få sig en omgång I say. Om det är den som jag tror?



Nu har jag använt min dagsranson av ordet kräk :D

2010-08-20 @ 08:43:39
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: linna

nu vet jag ju inte mkt om det där exet men jag vet at tjag själv inte alltid gillar att möta ex så ska tänkaextra mkt på dig. du rokkar hursom iallafall ^^

2010-08-20 @ 10:00:23
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: jennifer

SV; Jo, det är säkert det också. Det finns nog olika typer av kalligrafipennor :) Fast jag är inte så haj på området så jag ska inte säga för mycket ;)



Tack, hehe jag lekte lite med penslar i photoshop :)

2010-08-20 @ 11:27:51
URL: http://artheart.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0