Rodd / soundcheck / papper / rep / svett

Men OJ vad varmt det är! Svett svett! Har linne & shorts på mig idag och hur längesen var det inte man kunde
ha DET? Weeks ago! Är lite surprised by denna sommarvärmesåterkomst och svettas som en gris. Svettgris.

Har roddat & soundcheckat i lokalen idag och det kommer bli awesome! Vi satte upp en stor svart backdrop
också (eftersom vi dislike:ade träpanel & stora fönster med gröna gardiner som bakgrund...) som jag inte fick
med på kort, men tar det ikväll när vi ska tillbaka & repa. Typ snart?






Sen hann jag med lite ärenden på stan, först till AF och signade papper, sen Soc och lämnade ett papper,
sen köpte jag kuvert (för att kunna posta ett papper till FK) och även en snygg mapp till mina noter! Wehey ♥

           
Haha, passar mig som fan, både stjärnor & regnbågsfärg lixom! (Åhléns, 19:-) Bella var som vanligt nyfiken...
Har lite fler bilder men jag blir strax hämtad av Elin & c:o för att fortsätta repa (och SVETTAS!) så jag hinner
inte med nåt mer nu! Iiiih! Middag har jag ätit, och nu måste jag hinna kissa och.. varva ner.. eller nåt. Tjo!
 

Postat av: Mia

I want that mapp in school. Men tyvärr så tror jag inte att jag kommer få någon användning för den. Nehej. Synd då. :D

2010-08-13 @ 19:19:08
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0