Save me!!

Oj vad inaktiv jag varit idag på bloggfronten! Gick upp klockan 8 och började tvätta, sen somnade jag om i typ
40 minuter tills det var dags att hänga allt på tork / slänga in i torktumlaren som faktiskt FUNKADE för första
gången på länge!! Och när allt var på tork så somnade jag om igen, i typ två timmar. Gud så skönt.
Bella låg i min armhåla och spann hela tiden. Min lilla pälskling. ♥

Hämtade tvätten ca 11:30 och åt frukost. Och sen ställde jag mig här. Tre dagar tills Lunar lägger ner och jag
har inte sparat ner mina "dagboksinlägg". Dock flyttat dem till nya sajten men där är det inte alls lika bra översikt!
På Lunar kan man ju lixom välja år och datum och läsa där, på LS8 får man blääääddraaaa... Så jag påbörjade
min kopiering då, strax efter 12 nångång. Och jag står här fortfarande. Sida har funkat felfritt tills nu, men det
kändes ändå som om det var dags för lunch/middag... herregud. Mitt huvud! Lång tid tar det. Och då sparar jag
ändå inte ens alla... Vilket jobb! Nu ska jag käka ravioli och sen ska jag repa ikväll, I guess. Vet inte hur jag ska
ta mig dit bara eftersom jag vaknade med en trasig vänsterfot imorse. Varför vet jag inte. Men jag kan knappt gå
på den. Uähh!! Arma mig.

Nu, mat.
 

Postat av: Mia

Kom till oss seeeen :D

2010-08-04 @ 19:24:21
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Emelia

Ja Ida, kom till oss sen :)

2010-08-04 @ 19:48:02
URL: http://emelialindblom.blogg.se/
Postat av: B.B

Måste ju säga att din nya header är outstanding. Jag är en av dina många läsare. men har för mig att jag iaf har gjort ett avtryck i kommentarerna innan. vet inte varför jag läser din blogg alls faktiskt. jag känner ju inte dig. och annars så hatar jag ju bilder på barn och dagens outfit. Är det ngn slags förbannelse mån tro! Tur du då har hyffsad klädstil o är snygg överlag.

2010-08-04 @ 20:32:03
URL: http://korrektochperfekt.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0