Sossegig - done!

Man KANSKE inte borde stå vid datorn när det tokregnar & åskar deluxemycket utanför. Hehe. Eller borde man?
Blixtrade nyss och sen ba KABRAAAK, så det verkar vara inte alls långt borta... hu...

ANYVIEW, har klarat av spelningen nu iallafall!! Det var, som Sarah beskrev det, verkligen tokroligt, mest tokigt
kanske.. För det första fanns det bara två mickar ("Vill ni ha tre? Räcker det inte med två?") och för det andra fick
vi inte spela musiken så starkt (Starkt? Vi hör ingenting!) och för det tredje fanns det ingen monitor så det var ju
noll medhörning - vi fick gå på utljudet istället och det var ju jävligt lätt! Då hörde man ju mest ekot så vi fick driva
på som fan i sången för att inte ligga efter.. vilket vi säkert gjorde ändå.. sen fick vi stryka typ 5 låtar för att vi
inte "hann", och den micken jag fick var dessutom kass i volym och distade lite! Vilka förutsättningar!
Ja, och sen var vi förkylda alla tre. Heja. The Snörvels, live from Alfa-salen på Mälardalens Högskola!  

Och sen kom Mona Sahlin & Lars Ohly och lite andra viktiga människor och salen fylldes på en sekund av stora
kameror och mikrofoner. Woop woop. Och där stod vi. Och fick varsin ljusrosa ros och två tack-applåder. Tjo!
Roligast var när vi hade gått ut från lokalen, och en man kommer efter oss och knackar mig på axeln:

Mannen: Ni måste stänga av mickarna, ni hörs ut! 
Jag: Men vi har inga mickar.
Mannen: Men ni hörs ut!
Jag: (?) ...men vi HAR inga mickar!

Hahaha. Han såg väldigt förvirrad ut. Varför skulle vi tagit med oss lokalens mickar ut?
Och varför påstod han igen att vi lät, fastän jag förklarade att vi inte ens hade några mickar? ^^
(...och exakt, varför var det viktigaste att vi STÄNGT AV dem, och inte att vi eventuellt isåfall STAL dem?)
   
Sen blev det lunch på Max på hemmaplan, och vad SKÖNT det är att det är över och att vara hemma!
Nu ska jag ligga hemma och snora hela dan. Snor snor snor. Tack Thessan & Sarah för en minnesvärd dag! ♥

                                                                                                                            


Postat av: linna

hihi skrattade åt den där mannen :) fniss!

låter som det var rätt kul iallafall :)



snabb fråga igen om bloggfixotrix ^^

om man som du ska skriva Linna längs ner på varje inlägg.. hur sjutton gör man då? xD

fattar du vad jag menar? skulle du kunna tänka dig att göra en sån liten namnteckning åt mig i nån rosa stil o lägga in? jag kan betala såklart :)

2010-08-24 @ 14:52:29
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hahaha! Och det är inte som om han försökte ta tillbaka mickarna. Det viktigaste var att de var avstängda och inte att vi kanske fick med oss några tusen kronorsmick hem xD Knasboll! Jag hoppas att förutsättningarna ser bättre ut för "The snörvels" (bra namn föresten!) den 1:a om vi nu spelar då. Tack själv snyyyyt

2010-08-24 @ 15:01:50
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Ni kanske var buggade av säpo och därför hördes ut....

2010-08-24 @ 15:23:55
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Eve

ja, sossarna har ju satsat "bara" 7 miljoner på sin kampanj i år...till skillnad från alla andra partier som satsat över 15. En extra mic hade ju varit skittdyrt! :P Likaså lite medhörning.

2010-08-24 @ 15:37:17
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Eve

sv: Jag var inte vaken 8 imorse faktiskt. Skönt med ledigt ju!



Dennis Rodman är för mig...grönhårig...faktiskt.

2010-08-24 @ 16:02:51
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: signe

hej, jag har skaffat en ny blogg! det skulle vara jättekul om du ville titta och säga vad du tyckte om designen och så? <3

2010-08-24 @ 16:40:28
URL: http://smsf.blogg.se/
Postat av: carro

knäpp gubbe de där..?



vad snyggt du har gjort med headern, va ju iofs fint innan också men det här du gjorde du gillade jag :)



sååå tråkigt med regn asså.. en polares tv pajjade av åskan.. så de kanske är bra att va försiktig med teknikprylar under åska, säger hon som kollade på tv när de blixtrade här utanför ^^, jag tror de va blixten iaf.. ^^

2010-08-24 @ 23:38:13
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0