"Statistik är kul", sa Miche.

Brukar aldrig kolla min statistik. Ska väl inte säga att jag "inte bryr mig", klart man bryr sig om sina fina läsare!
Men lixom, det är ju inte det som är det viktiga... "hur många" som läser. Hellre har man väl sitt lilla crew som
finns där och bryr sig om en i sina kommentarer? Er tycker jag ju om! ♥

Äh, who am I kidding, vi alla vill väl upp i bloggtoppen? HAHAHA. Hrrrm.

Anyhooow så såg jag att jag har mellan 60 och 100 unika läsare om dan, det varierar lite från dag till dag.
Och det är väl ganska många? Lixom, hej på er! : ) Skitkul att jag lyckas ha så många followers ändå,
inte minst med tanke på att mitt liv är så sjuuukt tråkigt och jag är en sån bitterfitta oftast.


En annan trevlig statistik att läsa är denna:


...speciellt då man tidigare (i vintras/våras!!) varit uppe på 74 kilo, och önskat att allt bara skulle rinna av en.
Och det är faktiskt precis vad det gjort! Har jag tränat? Nej. Har jag ätit bättre? Nej.
Jag har ju knappt ätit alls. Hälsosamt va? Nåja, så blir det när man inte har någon vidare inkomst.
Tjoho för det, jag gläds iallafall åt denna fina "biverkning".. ^^



H E R R E G U D , nu måste jag göra mig iordning så jag hinner möta Hanna! Ida ditt sega helvete!!
 

Postat av: Anonym

Åhhhhh din magra sate!!

Jag vill också vara en mager sate istället för en fet jävel... Åhhhh!!!

Har hon ingen mobil!?!?

fy FAN. :)

2010-08-03 @ 12:30:06
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: linna

hihi hjälp vad mångasom läser. jag förstår dom. jag älskar att kika in här :) du gör så fint o skriver så himla bra. ska du inte bli modell får du bli nån slags skrivare.. du kanske ska bli nästa storbloggerska? känns som att ditt riktiga liv har mer att ge än de som har nu! go ida! :) hoppas att du har en fin dag. kram

2010-08-03 @ 13:03:10
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: tesslita

Åh!

Vilken lyx.

Skulle också behöva gå ner till 60!!

Tell me how :)

2010-08-03 @ 13:06:37
Postat av: Ida

Tess - det skrev jag ju. Ingen vidare inkomst = ingen mat = man kan inte äta. Wohey!

2010-08-03 @ 17:03:03
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Du har en skev självbild tror jag, för det händer ju något i ditt liv mest hela tiden och så har jag inte märkt något av bitterfittan i bloggen... Tycker du håller humöret uppe ganska bra trotts en del motgångar med ekonomi och annat.



Om någon vill gå på din "diet" så kan dom ju donera sina pengar som blir över när räkningarna är betalda till dig :)

2010-08-03 @ 17:16:47
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: S.

Herrejävlar vad jag är avis på dig! :P

2010-08-03 @ 21:59:34
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0