Suuuurr!

Yikes, är så trött och har ont i huvudet efter kvällens övning. Hem och sortera alla tankar och röster och intryck
i olika fack (fack you) och sen ÖNSKA att man kunde lägga locket på och sen varva ner. Men nej. Ehh.
Miche har kommit hem! Ja inte hem HIT utan hem till sig. Hem till Sverige. Så vi pratade en stund i telefon och
det var skönt : ) Hade skickat värsta pyssliga kortet till honom tidigare i veckan så han hade ett "Välkommen hem!"
på dörrmattan när han kom hem.. då blev han glad. Weee : ) Så han har berättat om sin vecka i Spanien och
jag har också babblat på om allt och inget. Sen har lillasyster sms:at att hon sitter uppe och är orolig eftersom
Leo blev remitterad till Ackis och ligger nu inne och kanske ska opereras.. lilla vännen! Men han är ju på rätt plats
och har pappa Daniel där, så det ska nog gå bra.. men Hanna ville ändå KANSKE åka dit och vara där när han 
vaknar, men vet inte om operation blir inatt eller imorgon bitti. Isåfall måste jag kanske vara hemma hos Hanna
senast klockan 7 imorgon bitti, då Eve (som är där nu) måste jobba. Åhejåhå. Lite jobbigt eftersom det är tidigt
som fan och jag sover ju som en kratta, men då blir det sömntabletter ikväll för SJÄLVKLART ställer jag upp om
jag behövs!!! Men förhoppningsvis måste hon inte åka dit redan inatt.. hon skulle ringa sen.

H e y ,  l å n g t  s t y c k e .

Jag ska micra pizza för jag kom på att jag inte ätit nåt idag. Jo, en macka imorse (typ kl 11) och en halv kaka
på stan med Hanna. Men ingen MAT god damn! Suck.. vad gör jag mot min kropp egentligen...?
Huvudvärk huvudvärk huvudvärk.

Jag måste varva ner. Herregud. Pizza & tablett & sen hoppas att Hanna inte måste åka inatt....
För bådas skull ; ) ♥ G'night!
 

                                      
                                     
                                                                                                                              

Postat av: Mia

Lilla Leo-gubben <3

2010-08-27 @ 06:40:18
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Bei

Har du gått ner en massa i vikt? Du ser så ovanligt slank ut runt nyckelbenen. Anywho, love your blog. Utseendet är slående.

2010-08-27 @ 11:19:11
URL: http://beimeilang.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0