Slutrepat, imorgon gäller det!

Svett svett och mera svett! Och lite cheeseburgare.

Repet gick kanonbra och vi körde nog igenom hela programmet, så när som på typ 4-5 låtar?
Hoppas det låter lika bra igår som det gjorde idag, och kanske t.o.m lite bättre eftersom det kommer bli party!!
Wohoo! Taggad, jajemen! Står här i min fina rosa klänning och är redan svettig - hmm, efter vadå, tio minuter? -
huuur ska det gå imorgon? Det har varit jättevarmt ute idag och imorgon ska det bli ännu varmare...
Jag tar med shorts som ombyte, mmmkay?

När vi repat klart så stack vi till Donken och käkade middag (eh, igen?), för min del blev det cheeseburgare &
liten jordgubbsshake. Som jag (Herman) fick byta eftersom den var 1) inte blandad, och 2) jättestark! 
 
Hmmm, finns det nåt mer jag kan styra upp inför imorgon? I don't thinxo....

Då så, lite bilder.... t.ex, en backdrop-klädd scen! Tjolahopp! 


Gaffatejp, det är lösningen på ALLT.



                        

And later, hemma @ the house of Ida and Bella... ^^


Och här, från tidigare idag, ett skiiitsnyggt skärp som jag köpte på HM. 99 spänn. Lav-lav-lav!


                                                             Så jag ba' testade...:

                                    
Men, nope, ska inte ha så. Och så fick jag paket från HM! Awesome! Avbeställde ju en bikini därifrån som jag
väntat på sen i vintras, och eftersom den inte ville levereras förrän i slutet av augusti så tyckte jag att det fick
vara nog. Så jag "bytte" den mot ett par tights. Som visst råkade vara två. Ja men just det! Hehe. I deserve!!




Sen fick jag även hem senaste Hus & Hem (konstigt, har inte fått den på ett tag?) häromdan och där hittar man
ALLTID en massa saker man vill ha... ibland prylar, ibland rum, ibland hela hus......

             

                        
            Och i Lindex's barnkatalog hittade jag en ziptröja jag vill ha, och ett par torgvantar. Mjeh!



Men jag är ju allt annat än gjort utav pengar... så nu kan ju alla andra inspireras och gå och köpa det här,
buhu buhu! ^^ Nej jag ska inte klaga, jag har fått ett fint skärp idag, och två par brallor. I'm happy.. : )

Godnatt!
 


Postat av: Ph

Den där klänningen tar du med nästa gång :)

2010-08-14 @ 01:35:26
Postat av: Carro

wow.. du är så fin i klänningen ida..! skärpet var verkligen snyggt och tajtsen likaså :) hoppas de går perfect idag, kraam

2010-08-14 @ 06:05:24
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snygg klänning =)

2010-08-14 @ 11:43:01
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/
Postat av: Bettina

Lycka till ikväll/idag då. kommer nog blir skit bra.

snart kommer exet eller snarare "har ett komplicerat förhållande" haha. så det blir rose och fanta. mums. haha

2010-08-14 @ 13:16:42
URL: http://www.korrektochperfekt.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0