Blogg-as


Did you mean blogg.se?
Ehh, ja.
Blogg.AS verkar inte finnas hittills, så vi kör på det...


Vi repade hemma hos Sarah/Adam i cirka två timmar och bestämde vilka låtar vi ska köra på tisdag,
vilken ordning vi ska köra dem i, vilka vi sparar till nästa gig, och vem som ska sjunga vad, och hur. Yey!
Effektivitet när den är som bäst. Nu är det bara att repa hemma för var & en innan vi kör ett rep på måndag
eftermiddag i typ en timme, sen på tisdag är det vi mot Mona Sahlin! Eller, nåt i den stilen... ^^

Awesomeness.

Sen gav Thessan mig lift ner på stan där jag gled runt ett par timmar och hade brist på blodsocker.
Köpte ett par fina gråa jeansleggings på HM istället för dem som jag köpte förra året som är FÖR STORA!
Så nu kan jag sälja mina gamla utan att tycka att jag förlorar ett par brallor. Någon som vill köpa ett par gråa
jeansleggings i storlek 40 (KappAhl -09)? Högstbjudande eller snyggast vinner? ; D

Provade en massa kläder, as usual...

            
                                          Jag känner att jag bara måste ha den här tröjan!!


Stor mysig poncho-pryl som jag också känner att jag BORDE ha när det blir höst...... ^^
(den är snyggare i verkligheten än vad jag lyckades fånga på bild..)

                                                 
                      En sånhär "behå" vill jag ha men den var svår att få av & på... (- nu är jag på Lindex)
                   (och nej, det här är inte mer naket än en bikini på bild... övertygar jag mig själv om.. ^^)

Sen köpte jag de där torgvantarna med nitar, från Lindex's barnavdelning, som jag skrev om tidigare:
                                                 
...så jag är rätt nöjd med dagen so far alltså! Sen en sväng in på Lidl där jag köpte skogsbärssylt och grädde,
så nu kan jag steka pannkakor!! Med stekt bacon, grädde och sylt. Alltså, jag har sagt det förut. Jag trodde inte
heller på det i början, men efter att ha testat hemma hos Furin säger jag - JAG ÄR SÅLD! You must try!!

Sen provade jag en massa skor på SkoKanonen (åh vad lätt det är att prova skor med en trasig fot) och jag
hittade tre par som jag vill ha ha ha men två par kunde jag inte gå i tack vare foten och det tredje var värsta
vinterskorna så det känns ju inte så aktuellt just nu, i vilket fall som helst. Sen har jag inte råd med skor ändå.
Men här är lite smygbilder...

                         


Och förresten har jag på mig en himla snygg tisha idag, som jag gjorde själv för ett par år sedan:



Shit, av alla dessa bilder får man nästan känslan av att jag har shoppat my ass off idag! Det har jag ju inte.
Två grejer bara! Plus maten. Och på tal om mat så borde jag ta tag i det nu.. kurr kurr i magen.
Det blir nog kycklingfilé och sallad idag. Omnomnom.... ♥

See you later.
 

Jo förresten Linna, kolla in får du se! Likhet deluxe? Tänk bort all skit på bordet, och överallt, ehum... ^^

                                                                  Linnas hem:
                          
                                                                   Mitt hem: 
                          
 


Postat av: carro

shit vilken killerbody du har ida - GE MIG!, eh.. haha.. vad jag menar är att jag också borde bli smal ^^



och den där ponchon vill jag ha.. so bad.. men jag har strängt shoppingförbud, förutom nödvändiga saker.. hm. jag vill ha den.. är de ok om jag lånar bilden till min blogg?



och din dinosawr-tröja var supersöt!

2010-08-20 @ 19:51:43
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: carro

awh ponchobilderna menade jag, eller ja en av dom :D



mja jag tycker att du har en killerbody iaf! :), mja träna borde man göra jaa.. really..

2010-08-20 @ 20:06:34
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: carro

yes .. mattias fick nytt jobb idag! (de har ju varit sjukt mkt strul på hans förra,jävla idioter.......), awh de tycker jag att du ska göra, den var verkligen sweet!

2010-08-20 @ 20:14:46
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Linna

shit va läskigt för vi hade soffan så tills för ett tag sen!!!!!

2010-08-20 @ 20:55:09
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Linna

o du är så himla fiiiin ida!! ska ner o handla mat nu men ska läsa mer noga sen/imorrn. PUSS

2010-08-20 @ 20:55:50
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Lajl

ååh den där svarta tröjan, sån har jag oxå fast i begerosa.. haha.. vet inte vad färgen heten, men jag älskar den iaf. o ponchon provade jag igår oxå. fast i grå. min syster köpte dock den i samma färg som du prova. såååå fin. men vad ska man ha under o när ska man använda den. känns som om de är för varmt nu o sen poff så blir de för kallt o så kan man ju inte ha nån jacka över så lixom, brr.. snygg.. men jag tror inte jag kommer använda den. suck.

2010-08-20 @ 21:07:33
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: oj o jag har lixom inte sett den i svart. ponchon då. 199:- kosta den va? himlans billigt för en sån stor o tjock tröja. O SNYGG förstås! leta leta.. den grå var jättefin den oxå. tror jag passar bättre i grått än bege.. annars var de typ lika snygga.



den andra tröjan ja.. fanns i massa färger. jag vill nästan ha en av varje. haha.



<3

2010-08-20 @ 21:42:48
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: tilda

På tal mkt annat nu men, fan vad jag diggar din lugg som du hade innan. Snyggt, tycker verkligen att du ska satsa på det kortet igen :-D

2010-08-20 @ 22:12:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0