Väntan.

Hmmm.. Lalalala... Rastlösrastlösrastlös. Är färdigsminkad och färdigfrisyrad och har både tagit PÅ mig
klänningen, OCH tagit AV mig den igen. Skulle vara standby från kl 20 men Elin ringde nångång innan halv sju
och sa att "programmet" var försenat redan, så det lär ju bli lite senare än väntat. Huuuu. Inte gilla att vänta.
Har sjungit, sjungit och åter sjungit. Jobbigt att det börjar med en ballad ikväll. Lixom direkt efter brudvalsen.
Men det kommer bli så braaaa, och jag hoppas att vi inte måste stryka en massa låtar nu när det blir försenat...
Och förresten blir det taxi ut. Tjoho. Nu blev jag nervös för det också.

Woah-oh-oh, Natalie keeps comin' back for more and she's out of contro-hole! ^^
 


Postat av: Mia

Oh, taxi gör mig nervös också! För jag åker typ aldrig det.



Mamma grät för övrigt en skvätt över det där inlägget ;) Konstigt att dom har skrivit med lyrics när det inte är det. Jag tog bara första bästa, så jag hade ingen aning :D

2010-08-14 @ 20:29:47
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0