Bang bang, you're dead.

Mitt huvud kommer snart att sprängas, och när det gör det så kommer det fullkomligt spruta ut låttexter
och stämmor och en massa annat tjafs. För det är det som tar sån jävla plats nu. Och jobb. Tänk att man är
lite dampig som jag, och sen slänger man in ett nytt jobb på det efter 19 månaders arbetslöshet, adderar en
hel drös med gig och supermånga nya texter och stämmor och även lite ny koreografi, och sen ska man alltså
komma ihåg vardagliga saker som att duscha och mata katten OCKSÅ? Glöm! Det blir kortslutning.

Och jag blir så irriterad på VISSA! Måh! Och vissa av er älskar jag.
Men nu ska jag duscha, tänka sig, och sen ska jag äta upp resterna
av min lilla fryspizzamiddag som jag åt halva av, på plats innan
övningen ikväll. För jag hann knappt hem och vända emellan.
S Å   M Y C K E T   S T R E S S !

Och imorgon är det gig igen! Hela kvällen! Jaaaa!
 

Efter-jobbet-fika med Hanna på Wendy's. Morotskaka och chailatte. OMNOMNOM.


                        

Postat av: Fisan

Du, det förstår jag att du gör. Jag kanske skulle specificerat att lyx är att få jobba halvtid med samma lön jag har nu ;)



Sen kan jag även lägga till att jag inte har världens bästa arbetsplats (jag veeet, borde vara tacksam för att jag ens har ett jobb men det där jävla stället får mig att må sämre än vad jag någonsin gjort, så det är lite svårt).

Sen skulle jag absolut inte kunna tänka mig att inte jobba, men en heltid tar liksom...för mycket tid från allt annat. Allt det där som är roligt ;)

2010-12-09 @ 22:35:39
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: Fisan

Haha, jag är också impad av folk som pallar. Jag gör det helt uppenbarligen inte ;P

Om det bara hade funkat att klaga så...men jag väljer att se det som att jag är tillräckligt duktig för att faktiskt få ett nytt jobb, till skillnad från de stackarna som jobbar där...Så, ehh, det är min plan? :P



Jag tänker inte säga ett ord till någon när jag löser en halvtidstjänst med heltidslön. It will be mine, my own, my precioussss ;D

2010-12-09 @ 22:47:58
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: Linna

tycker du är duktig. ja orkar inte ens göra nåt kul efter en arbetsdag för jag är helt slut, så att du orkar allt du gör beundrar jag ! trevlig helg ida o hoppas du får lite pussar på söndagnatten ;) kram

2010-12-10 @ 08:18:10
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0