Eight...

8 dagar kvar! Herreguuuuvd! Solen skiner ute och snön gnistrar, det är sol på väggarna här inne och jag ska äta
frukost... som vanligt måste jag värma upp mitt tévatten igen eftersom jag glömt bort att jag redan hällt upp det.
Måh! Och så fastnar man hääär lixom... Gig ikväll med lite rep och rodd innan, har några timmar på mig att sjunga
upp! Bra, för det kan behööövaaas.... och jag är så kass på det, jag fuskar. Och så blir man sliten i halsen. 
Men eftersom jag sjunger helt själv ikväll utan syster så gäller det att hålla lite extra länge... / mycket... : ) 

Ja! Så är det med det. Och äntligen kan jag skriva "älskling" på en viss persons (nya) facebook, där kanske
inte ALLA ser, jag har längtat SÅ! 8 DAR KVAR, 8 DAR KVAR, 8 DAR KVAR.... och du är så fin så man dör lite.
 



Postat av: kattis

de va inte alls lika mkt snö där nere som här. Här är de snö på e4 till och med. Packat :P blev lite förvånad =)

härligt mer nerräkning till nått =)

kom ihåg att du ska sjunga på mitt bröllop nu =)

2010-12-05 @ 10:39:19
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: S.

Tänk vad tiden går fort, nyss var det ju tvåsiffriga tal!

2010-12-05 @ 12:37:27
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0