: /

VARFÖR skulle jag vilja ha kommentarer från någon som DUMPAT mig,
att han säkert kommer bli upp över öronen förälskad i någon annan en dag,
känns det på nåt sätt som nåt jag vill höra? Idioti.
Det var ju inte så att jag frågade, lixom...


Suck.


N, kom hem.
 

Postat av: Miche

Varför skulle jag vilja ha en kommentar från mitt ex att jag aldrig kommer träffa någon som henne. Framför allt när hon redan funnit en ny. Snälla Ida. Bara släpp det! Varför vara bitter när du är upp över öronen? Du skriver ju inte som det är.

2010-12-29 @ 16:22:21
URL: http://www.michelandgren.blogspot.com
Postat av: Ida

Det var ju inte ens en kommentar från mig, det var ju DU som lade upp den låten!! Fan vad du vrider och vänder på det, Miche! Eftersom jag bara upprepade en rad du redan skrivit så KAN det inte uppfattas som en dryg kommentar.. men tack för att du gör på det här sättet. Bitter? Måste vara ditt favoritord..

2010-12-29 @ 16:32:54
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0