Fredag....

Helt otroligt, jag kom upp vid 8 imorse för att tvätta!! I'm so impressed! ; D
Especially since I somnade vid 2, lixom... Men fick godnattprata med bästa killen så det var värt det.. ; )
Mellan maskinerna somnade jag om lite, men det blev ju inga långa nap's direkt. Skulle gått och lagt mig
igen nu vid 12 när allt var klart men jag skulle skicka ett mail och nu står jag här. Måste gå och handla sen!
Kattsand, kattmat (min katt ruinerar mig!), mjölk, TYP MAT KANSKE, och lite sånt. Har inte ätit på lite drygt 24
timmar, kom jag på!! Fast sen kom jag ihåg att jag käkade en korv med bröd efter konserten igår. Men det 
var ju ingen jättemiddag direkt. Så inte konstigt att min mage kurrade så mycket när jag låg i sängen....

Så, frukost, eller somna i soffan? Är så trött så jag dör, det känns som jag förlorat en månads sömn eller nåt.
Får göra mitt bästa att ta igen lite nu, men det är inte så lätt när man ska upp och sjunga nästan varenda jäkla
morgon framöver. Och julafton lär ju inte innebära sovmorgon den heller... ^^
 

Postat av: Eve

Hörru, vilka dagar är du på jobbet då? Har tänkt gå in flera gånger och hälsa egentligen. But i dont know när du är där :)

2010-12-17 @ 20:32:22
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Marieh

Sv. ja det tror jag också, men som journalist ska man ju vara opartisk ;)

2010-12-17 @ 20:54:22
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-17 @ 22:04:28
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0