Hur man spränger en micro. Typ.

Om man skulle få för sig att tina upp en såndär liten kattmatspåse på JÄÄÄÄTTELÅG värme i micron,
så kan man få sig en fyrverkerishow med turkosa och blåa sprakande eldflammor!!
Så, nu får ni välja själva om ni vill prova eller inte! Jag vet vad jag väljer NÄSTA gång.........

AMAGAAAAAD!
Min puls går snart ner, jag lovar...



Bästa bästa N kom online på först chatten & sen msn och då blev Ida glaaaaad!
Ja förutom när jag försökte spränga micron nyss. Men vi lever än. Och om ni undrar VARFÖR
jag ville tina upp kattmaten lite, så var det ju för att den stått i bakluckan på familjen Furins bil
sen igår eftermiddag. Och det är typ 20 minusgrader ute. You do the math! Ice-food.

Kolla. Lunch med Hanna idag. Så jäkla nice. Sån himla super-mommy som får MVG i sina kurser!!

                        
                        
                        

Har tillbringat även denna eftermiddag & kväll hos Furin, för diverse rep. Och dagishämtning och middag.
Maja frågade idag igen "Varför är du här varenda dag?" och mitt svar är fortfarande "Men jag har ju flyttat
hit vet du väl?".. ^^
Det känns lite så iallafall! Imorgon är det torsdag och då blir det ANNAT rep, så man
får aaaaaldrig vila rösten längre. Känner mig täppt i bihålorna och har verkligen INTE tid att bli sjuk.
Har inte råd att förlora ett UNS av resonans, inför dessa jäkla julgig! Nooooo! Please don't!! 
 
                        


Och sen var det de där sms:en..... lite "ledsen smiley" på dem.....
But don't ask....


Nä, jag får nog hälla upp din mat i en liten SKÅL Bella, så tar vi det därifrån.... om micron vill.
  
(och här blev det en ganska lång paus innan publicering eftersom N kom online igen! Såååå glad Ida! Mmmm!
Love love love you honey honey honey ♥)
 


Postat av: Jossan

jisses, jag tyckte det stod "så här många pälsägare har jag haft sedan..." Det stod visst påhälsare. Tyckte väl att det var en konstig sak att hålla räkning på, haha..



Skyller på extrem trötthet dårå

2010-12-02 @ 00:27:20
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com
Postat av: Angelique

Hahaha ;) Nästa gång kan du testa att lägga det du ska värma/tina upp i en fryspåse/vilken påse som helst i jääättevarmt vatten :D

2010-12-02 @ 01:07:25
URL: http://kinkykitten.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0