Inga byxor, inga pengar, ingen sömn!

Nämen, ytterligare en vaken natt? Kanske borde tänka över att plocka fram sömntabletterna igen...
Klockan var ju redan sent, när jag stod i sovrummet och provade hela byx-garderoben och insåg att ALLT,
verkligen ALLA byxor / jeans var för stora. T.o.m de som var jäkligt tighta för ett år sedan. Nu kunde man
få på sig dem utan att knäppa upp dem. Hmpf. Alltså, lyxproblem, eller? Här har man gått och velat "bli smal"
i alla år och nu har jag blivit det, men då passar ju inga kläder längre! Det fanns TVÅ par jeans som satt som
en smäck, och det var bl.a Hanna's gamla jeans som jag ärvde och senast hade på mig 2002 (och de var gamla
redan då)
och ett par jeans jag hade i gymnasiet, dvs typ 02 det också.. Skinny jeans som fan! Men rätt höga i 
midjan för att det var ju så då, och de ena är JÄTTELÅNGA. Hmm, jag har ju inte krympt på längden, de var för
långa back then också.. ^^ Barnen på skolan där jag jobbade för några år sedan brukade fråga varför jag hade
för långa byxor jämt, och jag svarade att det var inte byxorna som var för långa, utan benen som var för korta!
Haha. Sant ju. Men jag kan inte ändra på det sistnämnda, visserligen...

Jahapp. Så jag ska köra på slim fit über-utsvängda jeans numera alltså? Efter termobrallesäsongen.
Eller typ investera i nya jeans. HAHA, som om jag har råd med det? Stod för en stund sedan och betalade
räkningar, och nu är pengarna slut men det är fem räkningar över... konstig ekvation, huh? Vad göra?

C R A P . . .



Och snart är det nyår och jag skiter i var vi är och vad vi gör, bara jag får kyssa dig på tolvslaget baby! ♥
 

 

Postat av: Miche

Kan du så kan jag!

2010-12-29 @ 08:40:09
URL: http://www.michelandgren.blogspot.com
Postat av: Miche

Som bästa vännen som har tagit det till nästa level

där vi bara hoppades men fick se vad som hände!

2010-12-29 @ 09:40:07
URL: http://www.michelandgren.blogspot.com
Postat av: Linna

vi flyttar bara nån gata bort men till en treaaaa! fatta vad skönt med plats!! ♥

2010-12-29 @ 10:05:17
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: carro

lyyyyyx med byxorna, på ett sätt iaf :)

2010-12-29 @ 11:41:56
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: normal kan väl diskuteras, haha, men utanför bloggvärldens mall är jag i alla fall ;P Förutom att jag också har töntiga frågestunder och skönhetstips ibland!



jag kan förresten tipsa om att postafen gör en sviiiiintrött - man sover som en stock. De är egentligen mot åksjuka, men inte receptbelagda och jag tar dem mot sömnbesvär.

2010-12-29 @ 14:03:16
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Lajl

Alltig lättare att ha ett par förstora byxor än ett par försmåå. ;)



Men kör på tights. De är de bästa. Ingen speciell passform. Bara tights lixom. Billigt oxå. Fast jag förstår, ligger man på minus är inget billigt. Men baggy-jeasn är ju oxå snyggt tycker jag ;)

2010-12-30 @ 09:33:30
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0