Lång tisdag & en önskan som slog in : )

First of all. Såhär kallt var det imorse på väg till jobbet. Fuktigt och iskallt, equals frost överallt:
                      
                           
Mmmm, visst ser det skönt ut? Nope, wasn't. Även om bilden är rätt härlig. Och kall och blåååååå.
(Ja så blir det om man fotar med inomhusinställning utomhus...)            


                                                                  Lånebild från Mia:
                        
 
Efter jobbet blev jag upphämtad av två fiiiina tjejkompisar, Mia & Cia! Cia har jag inte träffat sen i somras så
det var en närapå religiös upplevelse, typ! Loooohohove! Vi satte oss på Wickmans och fikade och uppdaterade
varann om livet i allmänhet i ett par timmar. Sen gick Mia och hämtade sushi med oss i släptåg, sen skiljdes vi
åt medan jag väntade på bussen med Cia. Den var över en kvart sen och det var iiiiskaaaallt ute! Fyyy! Sen gick 
jag till Elin's jobb och väntade där tills hon slutade, passade även på att värma både händerna och magen med
en kopp varm choklad... soooo needed. Sen åkte vi hem till henne och repade & käkade middag, bl.a.

 Och. Världens bästa betalning för gigget igår kväll. Jag bytte mitt gage mot en KAMERA!! Så nu kan jag stryka
ytterligare en grej på önskelistan!! Jeeeebus! Tänk, att få åka iväg och ha ett asroligt gig med roliga människor
och sedan få en KAMERA, som man alltid önskat sig, som betalning! Lyx! Tack snälla Elin & Herman för denna
awesome deal : ) ♥

How is this possible? Fattiga Ida lixom..... ^^


                                       Elin: "Julen är räddad!!" (med en låda champagne!) 
                                    

Hemma strax före 23. Lång dag. Imorgon blir det en sväng till Stockholm. Min favvis är inte där. Buhu buhu buhu.
 

Postat av: Ph

Grattis : )

2010-12-08 @ 00:41:05
Postat av: Patrik

Vad bra med en kamera till bästa Ida! nu blir nog bästa bloggen ännu bättre :)

2010-12-08 @ 00:43:37
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Caroline

Vad underbart roligt att du äntligen fått dig en ordentlig kamera, ser fram emot alla foton du kommer ta med den :)

2010-12-08 @ 07:57:06
URL: http://personligutveckling.blogg.se/
Postat av: Linna

vilket underbart vinterkort på dig! jättemysigt!

och oo va roligt med kameran. jag vill med ha en ny.

kraam

2010-12-08 @ 08:35:19
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: A f r o b e l i t a

Haha håller verkligen med dig!



Nejmen fan va kul att du fick en kamera, så kul att fota med en bra kamera =)

2010-12-08 @ 12:52:07
URL: http://afrobelita.se
Postat av: Cia

HALLELEJUA för vår dejt <3

2010-12-08 @ 19:21:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0