Mmmm, food.

Haha, men vad BRA att jag kom ihåg att köpa pålägg men glömde att köpa bröd. Hahahaha.
Okej, det finns en halv macka till imorgon bitti, får klara mig på det ; ) NOTE TO SELF: KÖP BRÖÖÖD!
Har efter vissa påtryckningar från Marina nu även köpt OLIVOLJA så nu ska jag vara frisk och snygg
forever, eller nåt! ^^ Och turkisk yoghurt.. nomnom. Och sallad. Och böcklingfiléer ba hallå! Gott.
Fast det brukar vara så jääävla mycket ben i dem så det blir pyssel vid middagen ikväll med andra ord.

Min honey är online på fb-chatten men den vill inte fungera ens LITE normalt. Måh!
Thank god for gig igår så man har råd med lite käk! Wohoo! Och kattmat. Wohoomjau!
Nu måste jag save it for some tågbiljetter om en cirkus en vecka..... ♥
 
 


Postat av: Natta

Det lät jävligt gott! Jaa facebook chatten brukar ju inte vilja fungera som den ska alla gånger, man blir galen!!

Får man fråga hur mycket ni tar betalt ungefär för ett gig? Kan vara bra att veta till framtiden ;)

2010-12-05 @ 21:49:24
URL: http://timeslikethese.devote.se
Postat av: S.

Olivolja är bra grejer!

2010-12-06 @ 07:37:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0