Paniktvättar!

Jebus, vilket flyt man har ibland. IBLAND! Har länge gått och undrat NÄR FAN jag ska hinna tvätta härnäst,
och VAD FAN jag ska ha på mig tills dess! Mest underkläder och strumpor som börjat minska drastiskt i lådorna.
(och nu menar jag inte storleksmässigt) Var nere vid tvättstugan tio över tre för att kolla hur det såg ut på
bokningstavlan, och ser då att personen som bokat 12-16 idag inte använt sin tid! Så med 50 minuter kvar innan
nästa person börjar tvätta, hann jag snabbt samla ihop lite kläder ur tvättkorgen, slänga in dem på ett snabbprogram
som tog 18 minuter, och nu torktumlar jag dem så länge jag hinner, dvs till tio i, sen får de torka färdigt på
torkställningen som jag ställer i sovrummet. Halleluja lixom! Det kommer underlätta den närmsta framtiden.. ^^


Update 15:59
- Ehh, kunde jag inte lyckats få med mig mer än tre par strumpor? Suck...
 

Postat av: S.

Haha naaaw..

2010-12-11 @ 17:35:34
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Mia

Heja heja! Men tänk om snubben/snubban hade tänkt likadant som du och kommit femtio minuter innan tiden gick ut? Hur hade du gjort dååå? :O

2010-12-12 @ 17:15:43
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0