Pappa 80 år, del 2 ; )

Nu är jag hemma och jag är SÅ mätt! Vi firade pappa på grekiska restaurangen Akropolis, och jag käkade
"Pikilia" med tre olika sorters kött - grillspett och cevapcici (med en massa skumma tecken som jag inte har),
och nån mer köttbit, och strips och tomatsalsa och tzatziki och sallad och fetaost och rubbet lixom! Omnomnom.
Fett mätt. Och så lite päroncider till det, och sen tårta och kaffe och Bailey's... ouff. Vi var 20 stycken allt som allt,
kul att så många kunde vara med! Grattis pappa, och tack för fint kalas : ) ♥




                                                                                                Gissa var jag sitter?! ^^




                    Haha, det KAN hända att det finns en GRAN under allt det där pyntet... ^^



                                                   
              Ett porträtt på oss syskon, från julafton, som Elin ramade in och gav pappa i present! 


                                          Jag har en vacker familj! All of you : ) ♥
 

Postat av: johanna

åh vad gott med grekiskt! Tzatziki <3

2010-12-28 @ 21:14:41
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: S.

Stora fina familjen!

2010-12-30 @ 14:38:25
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0