Pappa 80 år!

Jag har varit vaken i en HALVTIMME! Wohoo! : )
Nu ska jag käka frukost, fast det blir nog bara en jättestor kopp té.. för om två timmar blir jag hämtad,
och då ska vi träffas alla syskon (hoppas Elin kan komma ifrån jobbet tidigare också) plus pappa, för att
fira hans 80-årsdag idag på restaurang! Gubbstrutten lixom! Hanna skulle visst få med sig två galna barn
av två möjliga också, det ser jag fram emot.. SÅ galna är de faktiskt inte, babysister! ♥

Just det, duscha ska jag göra också... sånt är man ju sjukt motiverad till när det är så jävla kallt inomhus!
 

Postat av: Linna

vad mysigt med lite kalasfirande!! :)



på nyår ska vi till kristofers vänner anna & stefan. det ska bli trevlig. vi har dock massa med flytten just nu och det TÄR en del kan jag säga. jag hatar att flytta :P



men skönt att höra att du är så lycklig. me like! mer sånt åt ida! kram

2010-12-28 @ 16:50:42
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0